PDA

View Full Version: Allerede gjort Undtagelser for: "trust Google"

CThiessen
26-09-10, 09:58
Hej, bedste jeg finde indstillingen: "Tillid Google når resultatet er tillid værdig" Jeg kan ikke slå men, som skriftlig i min forum i flere sprog. I min forum i tysk, engelsk og Portugiesisch.Es ville være rart hvis for funktionen "Tillid Google" når resultatet er tillid værdig sprog kunne være angivet til aldrig oversættes.GrussChristian

vBET
27-09-10, 07:25
Skal jeg forstå det klart. Du ønsker yderligere konfiguration mulighed, som vil give dig mulighed for at fortælle vBET, at hvis budskabet viser sig at være skrevet på specifikke sprog (konfigurerbar), så du ikke ønsker denne besked til automatisk opaqued af lang bbcode. Er det, hvad du har brug for?

CThiessen
27-09-10, 15:35
Hej,
Jeg kan lide at have mulighed sat til:

Har tillid til Google, når resultatet er tillid værdig

Og ud over en mark eller checkboks eller hvad nogensinde.
Men ikke hvis Google tror, det er: de (standard), en, pt

dette sprog, kun som et eksempel. Dette er nyttigt for fora med flersprogede brugere. Så "normale" Bruger er i stand til at skrive selv i fremmedsprog. Men Brugere med en vis form for eksotisk sprog vil blive oversat.

Hilsner
Christian

vBET
29-09-10, 18:59
Vi vil overveje at gøre det konfigurerbare.

På dette tidspunkt kan du lave simple ændringer at have denne. Hvis du ønsker, skal du brak disse instruktioner:
1. Åbn / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Find:

if (!vbet_isLangSupported($lang)) {
3. Erstat med:

if (in_array($lang, array('de', 'en', 'pt')) || !vbet_isLangSupported($lang)) {

Bemærk venligst, at det ikke blev testet.

CThiessen
30-09-10, 10:35
Hej,
Jeg har ændret koden nogle minutter siden.
Den første test ser godt ud. Lad os se hvordan det fungere ved normal brug.

Thanks
Christian

kamilkurczak
05-10-10, 11:55
Tak for dit svar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations