PDA

View Full Version: Reeds gedoen Uitsonderings vir: "trust Google"

CThiessen
26-09-10, 09:58
Hallo, ek vind die beste omgewing, "Trust Google resultaat is vertroue waardig is nie," maar ek kan nie draai nie, want dit is geskryf in my forum in verskeie tale. In my forum in Duits, Engels en Portugees. Dit sal lekker wees as vir die "Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig" tale ontwikkel kan word wat nooit vertaal. Groete Christen

vBET
27-09-10, 07:25
Verstaan ek dit duidelik. Jy wil bykomende konfigurasie-opsie, wat jou sal toelaat om jou te vertel vBET, dat indien die boodskap is gevind in spesifieke tale (configurable) geskryf moet word, dan wil jy nie hierdie boodskap outomaties opaqued word deur lang BBCode. Is dit wat jy nodig het?

CThiessen
27-09-10, 15:35
Hi,
Ek hou van die opsie te hê:

Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig

En Daarnaas is 'n veld of boks of wat ook al.
Maar nie as Google dink sy is: die (standaard), nl, pt

hierdie tale slegs as 'n voorbeeld. Dit is nuttig vir forums met veeltalige Gebruikers. So het die "normale" Gebruiker in staat is om selfs in vreemde tale te skryf. Maar gebruikers met 'n paar soort van eksotiese tale vertaal word.

Groete
Christelike

vBET
29-09-10, 18:59
Ons sal oorweeg om dit te instel.

Op die oomblik is jy eenvoudige modifikasie kan maak om dit te hê. As jy wil, braak die instruksies:
1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Search:

if (!vbet_isLangSupported($lang)) {
3. Vervang deur:

if (in_array($lang, array('de', 'en', 'pt')) || !vbet_isLangSupported($lang)) {

Neem asseblief kennis dat dit nie getoets is.

CThiessen
30-09-10, 10:35
Hi,
Ek het die kode verander 'n paar minute gelede.
Die eerste toets op soek na goed. Kom ons kyk hoe dit werk in die normale gebruik.

Danksy
Christelike

kamilkurczak
05-10-10, 11:55
Dankie vir jou antwoord.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1