Hola
Aconsegueixo un 500 error quan utilitzant googles v2 api i el microsoft api. Tens qualssevol pensaments cap a la causa?
gràcies
Hola
Aconsegueixo un 500 error quan utilitzant googles v2 api i el microsoft api. Tens qualssevol pensaments cap a la causa?
gràcies
Tots dos el googlev2 i microsoft arxius de prova generen 500 errors.
Hola,
-Quan vaig al vostre url, i l'inici que tradueix i no pot veure qualsevol error
-Pot complaus passat aquí els vostres resultats de prova?
Primer posat el vostre arxiu de prova a la vostra carpeta d'arrel del fòrum, que corregut els, si 500 error apears un altre cop l'hauré de comprovar damunt lloc, o pots només sorra em php error logs
En el vostre url: talkfinance.Net/ja/ i pot veure alguns text traduït, és coused per transacció parcial (Llegir més aquí)
Però si estàs utilitzant Google Api v2 et pot posar els vostres límits propis, potser vas posar Google incorrecte Api v2 clau, després de córrer prova el sabrem segur
La quota és bé en Gv2 ara, moltes traduccions parcials. Tan aviat com giro damunt M$ aconsegueixo el 500 error. Els arxius de prova correguts bé.
Uns 500 error durant microsoft, posava totes les opcions de vBet com és que deia en arxiu de readme? Carregar, pujar una vegada carpeta?
Podria proporciones error ple log, o si no pots complaure detalls d'accés del PM , així que seré capaç de comprovar-lo damunt lloc
Sí jo uploaded el upload-una vegada que carpeta, va seguir el upgrade instruccions i va aplicar els enquadraments de configuració nous.
Mentre veig el vostre microsoft la prova no mostra qualssevol errors, ara mateix no sé per què no treballa només en microsoft traducció, coudl si us plau crees el compte de prova al vostre ftp i PM em el?