Hi
Ik krijg een 500-fout bij het gebruik van googles v2 api en de microsoft api. Hebt u enige gedachten naar de oorzaak?
bedankt
Hi
Ik krijg een 500-fout bij het gebruik van googles v2 api en de microsoft api. Hebt u enige gedachten naar de oorzaak?
bedankt
zowel de googlev2 als microsoft testbestanden 500 fouten worden gegenereerd.
Hi,
-Wanneer ik ga naar uw url, en begin vertalen kan niet ik zien ieder vergissing
-Kunt u alstublieft verleden hier uw testresultaten?
Eerst plaatst uw testbestand in de hoofdmap van uw forum, dan ze uitvoeren als 500 fout apears weer ik hebben zal om het te controleren op plaats, of u kunt gewoon zand mij php error logs
op uw url: talkfinance.net/ja/ ik kan zien sommige vertaalde tekst, is het coused door gedeeltelijke transactie ()Lees hier meer)
Maar als u Google Api v2 kunt u uw eigen limieten instellen, misschien je verkeerd Google Api-sleutel voor v2, na het uitvoeren van de test zullen we het zeker weten
Quotum is prima op Gv2 nu, veel van gedeeltelijke vertalingen. Zodra mij zwenking voort M$ krijg ik de fout 500. De testbestanden stormloop schoon.
upload-keer folder?
Kon u verstrekken volledige foutenlogboek, of als u PM toegang details niet behagen, dus ik zal in staat zijn om het te controleren op plaats
Ja ik heb geüpload de upload-zodra map, volgde de upgrade-instructies en de nieuwe configuratie-instellingen toegepast.
Als ik zie uw microsoft test toont niet eventuele fouten, juiste dat nu weet ik niet waarom het werkt alleen in microsoft vertaling, gelieve u de testaccount naar uw FTP- en PM me wou het niet?