Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: 500 error

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Default 500 error

Hola
    Aconsegueixo un 500 error quan utilitzant googles v2 api i el microsoft api. Tens qualssevol pensaments cap a la causa?

gràcies

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Tots dos el googlev2 i microsoft arxius de prova generen 500 errors.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola,
    -Quan vaig al vostre url, i l'inici que tradueix i no pot veure qualsevol error
    -Pot complaus passat aquí els vostres resultats de prova?

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Quote Iniciat per r.dziadusz View Post
    Hola,
    -Quan vaig al vostre url, i l'inici que tradueix i no pot veure qualsevol error
    -Pot complaus passat aquí els vostres resultats de prova?
    Nah Només estan fallant enrere a mostrar el text original. Si giro en microsoft i Gv2, és 500 errors everytime. Prova de control/

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Primer posat el vostre arxiu de prova a la vostra carpeta d'arrel del fòrum, que corregut els, si 500 error apears un altre cop l'hauré de comprovar damunt lloc, o pots només sorra em php error logs

En el vostre url: talkfinance.Net/ja/ i pot veure alguns text traduït, és coused per transacció parcial (Llegir més aquí)
    Però si estàs utilitzant Google Api v2 et pot posar els vostres límits propis, potser vas posar Google incorrecte Api v2 clau, després de córrer prova el sabrem segur

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

La quota és bé en Gv2 ara, moltes traduccions parcials. Tan aviat com giro damunt M$ aconsegueixo el 500 error. Els arxius de prova correguts bé.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Uns 500 error durant microsoft, posava totes les opcions de vBet com és que deia en arxiu de readme? Carregar, pujar una vegada carpeta?
    Podria proporciones error ple log, o si no pots complaure detalls d'accés del PM , així que seré capaç de comprovar-lo damunt lloc

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Sí jo uploaded el upload-una vegada que carpeta, va seguir el upgrade instruccions i va aplicar els enquadraments de configuració nous.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Mentre veig el vostre microsoft la prova no mostra qualssevol errors, ara mateix no sé per què no treballa només en microsoft traducció, coudl si us plau crees el compte de prova al vostre ftp i PM em el?

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •