i requists aquestes característiques remolc
en primer lloc:
quan veig la bandera de la pàgina per traduir, la seva url encara no vinculats amb url traduït fins després del clic a l'URL de la pàgina es redirigeix a la URL de traduir
hi ha distància per fer d'aquest url ja traduït per a cada idioma mitjançant l'ús d'AJAX o simplement utilitzar una consulta perquè sigui més vinculada amb l'URL en el seu idioma
segon:
traduir el text per l'Ajax en Panell de Control perquè l'usuari pot utilitzar per traduir un text nou servei com:
Traductor Google
però només per al text i les paraules ducuments com arxius de Microsoft i arxius de text i els arxius de suport
si també la capacitat de l'usuari de càrrega primer i després demanar a traduir a continuació, donarà el resultat serà important addició
per la manera com he personalitzat servei de càrrega i emmagatzemar arxius dels meus usuaris
té les següents característiques:
1. cada usuari pot carregar qualsevol arxiu que tingui permisos d'administrador al tauler de control
2.depend el grup d'usuaris: quant pot la màquina de l'usuari, i la quantitat d'arxius
3. ningú pot veure els arxius dels altres, excepte que l'usuari dóna permís per a l'usuari / visitant mitjançant l'enviament de correu electrònic amb el codi que l'altre usuari ha d'escriure a downolad l'arxiu, i aquest codi que s'usa una sola vegada
4.it ús del sistema d'arxius també amb la possibilitat d'estar per sobre de public_html per a ser més segur
algunes altres característiques
que aquest sistema funcioni, però amb petits errors, va ser un treball perfecte en el 3,7
si s'utilitza aquest sistema per permetre a traduir el document de suport de Google
perquè l'usuari es té l'opció de traduir aquests serveis mitjançant l'ús de google translate
amb només un clic
serà gran addició també i puc fer que aquest producte - que he utilitzat per al meu lloc i tinc tots els drets, ja que és un treball personalitzat amb aquesta característica a ser per a mi "codis i la feina" - pel seu treball i el lloc i la o es pot utilitzar per afegir més característiques i el venen et donen els permisos, sens dubte,
si frefer per discutir en privat amb mi t'ho agraeixo
gràcies