PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Missatges Privats traduït de text en blanc

Taurus
13-07-10, 12:05
Bé, fa poc he estat rebent missatges privats en el text traduït en blanc. Que falta. Jo veig les banderetes i tot, i fer clic per veure el text original. No obstant això, el text traduït és només passat.

Tota la resta funciona bé.

Gràcies per l'ajuda!

kamilkurczak
13-07-10, 14:18

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
vostè ha dit "no".

Utilitza les opcions de BETA com "Utilitza memòria cau d'arxius completa Per convidat" o "paraula ignorat"? Tractar de desactivar i comprovar de nou PM.

Taurus
13-07-10, 14:20

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
vostè ha dit "no".

Utilitza les opcions de BETA com "Utilitza memòria cau d'arxius completa Per convidat" o "paraula ignorat"? Tractar de desactivar i comprovar de nou PM.

No estic utilitzant la memòria cau completa per als clients, ja que encara em trenca el fòrum. Així que no és això. I també van ignorar les paraules. No l'utilitzi.

EDIT: Acabo d'anar de nou als de PM que estaven en blanc d'ahir, i ara tots estan treballant de nou. lol **********. No sé per què, però bé, sembla que tot està bé una altra vegada. Vaig a actualitzar aquí quan arribi un nou PM amb el text traduït in Gràcies!

kamilkurczak
13-07-10, 14:31
jeje, és una bogeria.

si ho has fet alguna cosa especial amb aquest tema, pots descriure aquí?
Ok, llavors, gaudir;)

Taurus
15-07-10, 01:47
Bé, aquí anem un altre cop! A partir d'avui, fins i tot els missatges publicats ara està en blanc. No tradueix el text! Puc fer clic per veure l'idioma original, però el text traduït falta!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1