Veure la Versió Completa: Resolt Missatges Privats traduït de text en blanc
Bé, fa poc he estat rebent missatges privats en el text traduït en blanc. Que falta. Jo veig les banderetes i tot, i fer clic per veure el text original. No obstant això, el text traduït és només passat.
Tota la resta funciona bé.
Gràcies per l'ajuda!
kamilkurczak
13-07-10, 14:18
Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
vostè ha dit "no".
Utilitza les opcions de BETA com "Utilitza memòria cau d'arxius completa Per convidat" o "paraula ignorat"? Tractar de desactivar i comprovar de nou PM.
Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
vostè ha dit "no".
Utilitza les opcions de BETA com "Utilitza memòria cau d'arxius completa Per convidat" o "paraula ignorat"? Tractar de desactivar i comprovar de nou PM.
No estic utilitzant la memòria cau completa per als clients, ja que encara em trenca el fòrum. Així que no és això. I també van ignorar les paraules. No l'utilitzi.
EDIT: Acabo d'anar de nou als de PM que estaven en blanc d'ahir, i ara tots estan treballant de nou. lol **********. No sé per què, però bé, sembla que tot està bé una altra vegada. Vaig a actualitzar aquí quan arribi un nou PM amb el text traduït in Gràcies!
kamilkurczak
13-07-10, 14:31
jeje, és una bogeria.
si ho has fet alguna cosa especial amb aquest tema, pots descriure aquí?
Ok, llavors, gaudir;)
Bé, aquí anem un altre cop! A partir d'avui, fins i tot els missatges publicats ara està en blanc. No tradueix el text! Puc fer clic per veure l'idioma original, però el text traduït falta!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):