Veure la Versió Completa: Resolt VBET 3.3.4 Problema de rendiment
VBET 3.3.4 actualitzat, però el problema de rendiment. la càrrega del servidor de 50 i 60
El meu fòrum diària uniqie èxit: 100.000
La meva base de dades de 6 GB
Baixar plugin de càrrega normal del servidor
Plugin de càrrega de la càrrega del servidor molt alt
Versió 3.3.3 no tenia problemes, però in actualitzat per començar problema 3.3.4
Nota: Sory meu anglès
VBulletin 3.8.5
VBSEO 3.3.2
Això és estrany. ¿Es va convertir en memòria cau d'arxius completa a les persones de mobilitat? Si és així - Pot confirmar que els arxius de memòria cau es creen? Si no és així - si us plau afegiu els privilegis necessaris per al directori de memòria cau.
També informe a la versió de Matías que utilitzeu (si escau) i comprovar en les seves eines de webmaster no té llaços de redirecció. Això és l'únic que ve a mi, que podria ser la causa d'aquest comportament alguns bucle de redireccionament. També comprovar de primera mà manualment algunes pàgines traduïdes, arxiu, etc - i faci'ns saber si vostè troba alguna pàgina que no està funcionant.
Ho sentim - Acabo d'assenyalar que es va escriure la versió Matías i em vaig adonar. Un dels nostres usuaris ja s'ha assenyalat redireccions bucle en aquesta versió de Matías. Actualització de vBSEO 3.5.1 problema resolt. Així que si us plau, actualitzi el seu Matías i molt probablement es resoldrà el problema. També - que PM em pot accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP i no puc trobar una solució per a aquesta versió de Matías.
Problema resolt. Matías actualitzar a 3.5.1:)
gràcies
Acceptar així:) Però no tenim idea de per què els llaços redireccions es produeix en les versions anteriors de Matías, però suposo que millor suggeriment és per actualitzar fet. M'alegro que està bé ara:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):