Veure la Versió Completa: Resolt Fatal error: No es pot redeclare vbseo_thread_seotitle () (no s'ha tancat encara)
Ho sentim, però no està tancat.
Com vaig dir, vaig fer els canvis d'arxiu (veure codi de sota) i l'ha pujat (i sí, em sobrescribió el vell).
if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
{
global $vbphrase;
if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
{
$ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX &&
($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
$ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
}
}
}
He establert l'opció Mantenir Matías no-Anglès caràcters en les URL
Torneu a posar el contingut de "Meta Keywords"? està apagat.
Tipus de vincle s'estableix en: VBSEO_URI
htaccess s'afegeixen les entrades
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
pujat i el d'error.
Així que si us plau consell
Gràcies
Starbug
L'única raó per la es pot comunicar aquesta mostra és que la funció vbseo_thread_seotitle es declara dues vegades. És per això que cal afegir aquesta sentència if. Totes les altres no tenen res que a aquesta qüestió.
Assegureu-vos que després dels canvis que ha carregat el fitxer al lloc apropiat (sé que va escriure ho va fer, només si us plau verifiqui que el servidor ho té el que necessita).
Si vostè és 100% segur, si us plau, em PM accedir als detalls del seu FTP.
L'accés FTP no és possible, ho sento.
Deixa saber el que vostè necessita saber i vaig a donar.
Us adjunt l'arxiu com a arxiu zip.
Jo hackejar arxius de vBulletin per gairebé 10 anys.
L'addició de dues línies de codis que no és difícil saber.
Hi ha d'haver un problema en un altre lloc
PD: L'arxiu adjunt que he descarregat del meu fòrum en viu sobre 20sek fa;)
pps: Vaig tenir vBSEO 3.3.1 funcionant i actualitzat a 3.3.2. El mateix problema existeix després dels canvis.
PPP: el meu joc de caràcters és: ISO-8859-1 (alemany) Espero que no és un problema
Ok he trobat una solució parcial per al problema.
El meu Charset es va establir amb lletres majúscules (ISO-8859-1)
Després que el vaig canviar a tots els VBET minúscules obres a excepció de la pàgina principal del fòrum.
(Vostè ha d'incloure que en el manual d'instal lació o canviar el codi perquè funcioni amb lletres majúscules també;))
Al principi vaig pensar que les entrades de definir àlies Pàgina d'inici eren el problema,
però fins i tot sense les entrades de la pàgina principal de fòrum es va donar el mateix missatge d'error.
En concret:
Si definir àlies Homepage està buit, només Anglès (la traducció que domain.de / és / com a pàgina principal del fòrum) treballa
el meu idioma principal (domain.de) dóna l'error.
Si afegeixo el index.php entrades i index.php? Pàgina d'inici per definir Àlies llavors el / en / ratlles es parteix de la URL i tots dos Anglès i Alemany no funcionen.
Si us plau, consells
PD: deixa definir àlies Homepage buit em fa una mica de mal de panxa pel fet que és una greu pèrdua de PR si març url fòrum principal (index.php, index.php i /?) Estan presents
Hola.
M'alegro que es pas més, i encara sento que passa a ser tan dolorós és el cas. Espero que gaudint de VBET quan aquest es queda va a cobrir tots els problemes:)
Sobre majúscules i minúscules - que té la matèria només per utf-8 caràcters i que es descriu al manual. El seu canvi no tenia res a veure amb "No es pot redeclare vbseo_thread_seotitle ()" - ja que estan en php per tant de temps d'imaginar que aquesta comunicació es diu clarament que la funció ja s'havia declarat CNA no pot tornar a declarar. Pel que ha de ser una coincidència, però el missatge bo que vostè no té aquest problema mai més.
Sobre la nova. Assegureu-vos que tenen una configuració VBET bé i htaccess -. Sobretot quan el fòrum està en el subdirectori a la URL. VBET opcions en la categoria principal són importants - veure i llegir les descripcions - no utilitzi si no és l'adequat.
No puc dir que molt més ja que no va donar el missatge d'error, o URL fòrum real. Si us plau, em PM direcció del seu fòrum, així que serà capaç de veure aquest comportament.
Hola
El meu fòrum és www.patientenfragen.net
El fòrum no s'executa en un subdirectori.
Els paràmetres principals són:
Google API Key (problema amb i sense clau)
Fòrum idioma: alemany
Directori de fòrums: buit
fòrum principal de domini: buit
tipus de vincle: VBSEO_URI
tipus de traducció de vincles: Crear URL d'acord amb el consens d'enllaç de SEO (és a dir, "/ a / direcció)
les guies telefòniques: buit
Htaccess.
# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
# Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
# Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
# El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
Opcions + FollowSymLinks
RewriteEngine On
# Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
# Habilitat (treure '#' al principi per activar)
# Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
# A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
RewriteBase /
RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Patientenfragen \\. $ Net
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ /? (En | de) / $ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 i redirigir = / index.php [L, QSA]
RewriteRule ^ / (a |? De )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | xat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
No puc mostrar el comportament en viu, perquè llavors el meu fòrum no funciona per a aquest moment.
Si us plau, consells
PD: He provat majúscules i minúscules i segueix funcionant. No sé per què funcionava millor després del primer canvi.
Sobre per què no funciona després de canviar charset primer - com he escrit que era una coincidència, tinc algunes teories del que passarà llavors (jo sé que vostè dirigeix això - els ale només teories generals no es tracta d'aquestes qüestions sobre tu i el seu cas):
- Arxiu es pot canviar de manera incorrecta
- Arxiu pot ser carregat abans dels canvis es guarden
- Arxiu pot ser carregat al servidor al directori equivocat, així que Matías seguia veient a l'antiga
- Servidor d'obtenir estúpid i va fer cas omís de que la nova versió de l'arxiu es treballa encara en una edat (de vegades això passa - bona curació és guardar l'arxiu de nou i tornar a carregar)
Però el punt és - aquesta part està treballant ara:)
Sobre problema real - ara VBET està desactivat, així que no sóc capaç de veure el comportament. És possible que s'encengui i no mostren les banderes (lloc de costum) - Els usuaris que no volen anar i vaig a ser capaç de comprovar manualment?
La configuració de VBET sembla estar bé, també. Htaccess. Un dels fòrums hi havia alguna cosa similar, però fan malbé alguna cosa a la configuració i el personal de Matías Matías arreglar. Si us plau, comproveu Matías es pot embrutar això redireccions personalitzades. També pot consultar fa comentaris "RewriteBase /" ajuda - però és només tret.
En aquest moment no puc dir-li més. Hauré de veure-ho i potser vaig a tenir accés a oferir més suport. Si us plau, si més no em dóna error comuniquen que es veu quan es volen traduir la pàgina principal. També tingui en compte que vostè no ha de afegir a la llengua URL del seu idioma fòrum per defecte (no funciona d'aquesta manera - per defecte només té vincles normals).
També estic poc perdut amb la descripció del seu problema és per això que tocar, seria molt millor. Si vostè té coneixement sobre temes de seguretat llavors vostè pot crear comptes temporals per donar suport o per provar el fòrum realitzat amb la mateixa configuració. Amb molt de gust li donarem tot el nostre suport, però ens ha de permetre això. En aquest moment només podem endevinar el que realment succeeix.
I una altra oportunitat - a la recerca de les seves regles per defecte Matías si us plau tracti de canviar:
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
A:
RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
El missatge d'error que em pujo a la pàgina principal
Fatal error: No es pot redeclare vbseo_thread_seotitle () (declarada en / camí / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / ruta / vbenterprisetranslator_seo.php en la línia 43
No puc demostrar aquest comportament a vostè perquè llavors la meva fòrum no anava a funcionar, fins i tot quan es retiren les banderes.
L'error està sempre present a la pàgina principal del fòrum, amb i sense traducció. Totes les altres pàgines funcionen bé.
Puc veure subfòrums, temes en els dos idiomes per al qual VBET final funciona bé.
Només quan tracte de la pàgina principal del fòrum que es www.patientenfragen.net la mostra error i la pàgina no es carrega.
No importa si puc accedir-hi a través del domini directe o la versió traduïda www.patientenfragen.net/en/
El meu idioma principal (que és domain.net no domain.net / de /), així com la traducció a l'Anglès no funciona quan es produeixen canvis htaccess són presents.
El seu suggeriment htaccess no ajuda.
També l'eliminació de RewriteBase no fer el truc.
Els meus regles personalitzades Matías escriure són:
'^ Index \\. Php \\? Page = Regeln' => 'regeln.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = peu d'impremta' => 'impressum.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = agb' => 'nutzungsbedingungen.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = datenschutz' => 'datenschutzerklaerung.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = notfallnummern' => 'notfallnummern.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = enllaços' => 'links.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = impfkalender' => 'impfkalender.html'
'^ Werbung \\. Php' => 'werbung.html'
'^ Vbglossar \\ php \\ do = showcat & catid = (\\ d +) i cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -.? $ 1 /'
'^ Vbglossar \\. Php' => 'Lexikon /'
'^ Privat \\. Php \\? Do = showpm i PMID = (\\ d +)' => 'privat-Nachrichten / $ 1.html'
'^ Privat \\. Php' => 'privat-Nachrichten /'
'^ Preguntes freqüents \\. Php \\? Faq = vb_faq' => 'Hilfe / vBulletin /'
'^ Preguntes freqüents \\. Php $' => 'Hilfe /'
'^ Calendari \\. Php $' => 'Kalender /'
'^ Calendari \\. Php \\? C = 1 $' => 'Kalender /'
'^ Calendari \\. Php \\? (C = 1 &)? Do = (display. anys +?)(& =)?$' =>' Kalender / 2 $ / [NF] '
"Calendari \\. Php \\? (C = 1 &)? Nojs = 1 '=>' Kalender / nojs / [NF] '
"Calendari \\. Php \\? (C = 1 &)? Do = (display. +?) I nojs = 1 '=>' Kalender / $ 2/nojs / [NF] '
"Calendari \\. Php \\? (C = 1 &)? Setmana = (\\ d +) i nojs = 1 '=>' kalender/woche- $ 2/nojs / [NF] '
"Calendari \\. Php \\? (C = 1 &)? Mesos = (\\ d +) & year = (\\ d +) i nojs = 1 '=>' Kalender / $ 3 / $ 2/nojs / [NF] '
'^ Calendari \\ php \\ do = getinfo i (c = 1 &) dies = (\\ d +) -.? (\\ D +) - (\\ d +) (& c = 1) $?' => 'Kalender / 2 $ / $ 3 / 4 $ / '
'^ Calendari \\. Php \\? Do = getinfo & i = (\\ d +) (& day = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $' => 'Kalender/ereignis- $ 1 /'
'^ Calendari \\. Php \\? (S =&)?( c = 1 &)? (Setmana = i)? Mesos = (\\ d +) & year = (\\ d +) (& c = 1)? (& Do = displaymonth)? $ '=>' Kalender / $ 5 / $ 4 / '
'^ Calendari \\. Php \\? C = 1 i la setmana = (\\ d +) (& do = displayweek i mesos =.+?)?$' =>' kalender/woche- $ 1 / '
Que li dóna accés al meu lloc de vida no és possible per raons de seguretat, ho sento (fins i tot personal Jelsoft no té accés de mi).
Deixa saber que informacions que necessita i estic feliç de que li proporcionem.
Puc meva configuració de correu electrònic vbseo_all.xml si vostè pensa que és un conflicte Matías. Només has d'enviar un correu electrònic a través de PM
Quan em vaig posar l'arrel de la Força Fòrum com pàgina d'inici? a continuació, NO patientenfragen.net / és / funciona
així com patientenfragen.net / és / index.php
No obstant això patientenfragen.net (alemany, la llengua principal) encara no funciona (veure missatge d'error anterior)
PERÒ patientenfragen.net / index.php funciona
Més idees?
Si vostè té MSN o ICQ m'enviï la seva ID i et puc mostrar el comportament en viu;)
ps:
Jo no vull ni per utilitzar index.php index.php?
Me'ls van treure de definir àlies Pàgina d'inici quan vaig instal.lar VBET però realment no m'agrada.
Si us plau, canvi que per al futur.
Aquest és un greu problema de relacions públiques de fuga!
Com veig que encara hi ha problema amb la funció redeclarando. No puc comprovar el que passa exactament, però si vostè va fer els canvis adequats a l'arxiu de Matías com es descriu en el manual d'instal lació, l'única idea en aquest moment que tinc és que una regla que posa de nou a arxiu vbenterprisetranslator_seo.php - no ha passa i No veig com és possible, però sense comprovar que no tenen altres idees en aquests moments.
Si us plau, aneu a vbenterprisetranslator_seo.php i va fer la mateixa edició que per includes / functions_vbseo_createurl.php - per la qual cosa trobar vbseo_thread_seotitle funció i establir si la clàusula que l'envolta. Si us plau, digui ¿ajuda.
Entenc els seus problemes de seguretat -, però encara es pot fer còpia fòrum - eliminar la major part de contingut i deixar només alguns dels missatges ficticis. El que hem d'ajudar és anar a la configuració exacta en el servidor exacta i veure què passa i esbrinar per què. VBET és utilitzada per molts fòrums - les coses passa a tal en cap altre lloc, pel que lamentablement no estem en condicions de donar la seva resposta de la mà, encara estaríem molt feliços d'ajudar-.
Sobre definir àlies Pàgina d'inici - ens va fer alguns experiments en aquesta àrea. Si no recordo malament freaks vBSEO si redireccionar aquesta fet simplement per "/", de manera que hem fet a interns redirigir a index.php (que no és vist pel navegador) - la definició del seu àlies es va fer bucle de redireccionament. Anem a veure de nou i veure la manera d'evitar això, però per Tingueu en compte que ara vostè està parlant sobre la funcionalitat d'un altre mod i no som responsables del seu comportament - que donen pas a la integració amb Matías, però el que passa dins de Matías que succeeix a l'interior de Matías ... Alta en llista de coses pendents pel que fa a investigar de nou aquesta qüestió. A més, si us plau tracti de definir àlies com a htaccess sota les regles de VBET - per la qual cosa li donaria una redirecció 301 per evitar fuites i VBET seria encara capaç de treballar, ja que seria abans i no després (en Matías que va fer 301 per demanar VBET) . Però si us plau, feu experiments d'aquest tipus fins que es VBET treballant molt bé en el seu fòrum.
si faig canvis en vbenterprisetranslator_seo.php arribo a una pàgina en blanc
En aquest moment l'únic que em ve al cap és que per alguna manera vostè té loop de redirecció interna. S'arriba a vbenterprisetranslator_seo.php llavors va a Matías i Matías fa redirecció interna de nou per vbenterprisetranslator_seo.php no sé és el que realment passa, però aquest és el meu conjectura ja que no puc comprovar-ho. Això explicaria per què s'havia redeclarando error i per què després dels canvis que es pàgina en blanc ara.
Si vostè té idea del que podria causar aquesta (algunes configuracions Matías), si us plau corregir-lo. , Si us plau aneu a la instal.lació i el procediment d'integració un cop més - pas a pas. Assegurar-se que tot està com ha de ser.
Si després d'aquesta qüestió, l'encara passa, llavors necessitem les dades d'accés per poder donar el nostre suport en aquest cas. Si no és real, llavors al fòrum de la seva còpia (pot ser sense fils de les dades reals - necessitem de la seva configuració).
Moltes gràcies per donar accés a una còpia del fòrum. Els seus usuaris seran molt content de saber que ha tret totes les seves dades en format per salvar la vida privada:)
Problema resolt: D
He afegit aquesta línia al vbenterprisetranslator_seo.php:
$_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
També tingui en compte que es poden establir en l'opció de Matías: Arrel de la Força Fòrum com pàgina d'inici? Pel que no tindrà fuites PageRank en el seu propi fòrum enllaços.
I aquí ve una altra gran notícia - Sembla que després del canvi de vbenterprisetranslator_seo.php és és possible utilitzar l'opció de Matías "definir àlies Inici" - és només necessària per modificar la regla a:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
Vaig a provar també en els nostres tres diferents fòrums amb Matías. I si va a treballar no vaig a incloure aquests canvis en la versió oficial:)
Esperem que vostè és molt feliç ara:)
Funciona!
Perfecte, moltes gràcies
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):