BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Ek lol verloor het

Gestruktureerde View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Junior lid

Default Ek lol verloor het

Ek purtchased vBET eeue gelede, maar gestop dit te gebruik vir watter rede ook al kan ek nie onthou nie. Ek het besluit om my lisensie te hernu en installeer dit weer net om te vind dat alles verander en ek is nie seker of ek dit korrek geïnstalleer. Ek het al die standaard instellings vir Microsoft vertaling links as ek vind nou is daar gelde vir 'n paar, en ek kry geen traanslations maak nie saak watter vlag vaar ek op. Is daar iets anders wat ek nodig het om te doen? Ek is op soek, maar vind dit moeilik om te vind na die inligting wat ek

My forum is Digiscrap Forum

Vooraf Thanx in
    Lissa

* Wysig, Ek het die vertalings om te werk na die vind van 'n post wat gehelp het, is dit nie die vertaling van poste wanneer ek 'n toets boodskap al so meer te soek vir my nie, tensy iemand is handig om te help

N / m het ek verwyder en 'n ander $ 30 dollar in die drein gooi. Die instruksies is arm op sy beste en die laaste strooi is bevinding dat baie ekstra Gebruikersgroepe is bygevoeg wat 'n baie meer werk vir my met die photopost installasie regte sou gemaak het. Op die ou end het ek besluit om dit nie die moeite werd was, jammer
    Laaste geredigeer deur Lissa; 01-07-12 op 09:02.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •