Nou weet ek hoekom ek verwyder vbet voor, so baie foute!
Google is kruip weird URL's, vbet_delayxx wanneer gekliek hulle Spring na die korrekte URL.
Sien ook:
Nou weet ek hoekom ek verwyder vbet voor, so baie foute!
Google is kruip weird URL's, vbet_delayxx wanneer gekliek hulle Spring na die korrekte URL.
Sien ook:
Liewe Slang,
Die vertraging is 'n skikking. In hierdie skikking gestoor word links, en dit wys vir voorbeeld hiervan delay7x-19.959, wat beteken dat 7x is die getal van die skikking en 19.959 nommer vir die draad wat word geïndekseer.
Dit is gedoen, want dan 1 taak stuur na Google, sodat dit vir die prestasie.
Indekse word verander na goeie vertaling.
Jy het 'n fout verband met Google, sodat hulle nie vertaal. Daarom is dit nie herskryf hierdie vertragings (arrays), want dit was leeg.
Asseblief duidelike kas, doen nuwe sitemap, omdat jou skakels is oud en Google moet hulle indekseer. Doorverwijzing is 'n goeie, sodat Google dit moet indekseer.
As jy nog vrae het, skryf hier.
Danksy
Waarom Cache skoon, indien die delayxx URL's lei na die korrekte URL's?
Die probleem is dit is 'n 302 lei, nie' n 301, sodat Google sal jou nooit drop hierdie delayxx URL's van die indeks.
soms die skoonmaak kas gee anwser.
Ek sal dit nagegaan en skryf hier toe het ek anwser
Hello.
Ek sal help met hierdie draad Ek sal vandag meer oor jou probleem leer en jou meer antwoorde gee. By hierdie masnt kan ek vertel dat dit definitief vBET fout is. Dit moet nie gebeur nie. Ek weet nie hoekom Google dit indekseer nie - ons het 301 herlei sodat so iets nie moet bestaan nie. Tog moet sulke skakels aanvanklik nie na uitset kom nie.
Soos ek geskryf het - ek sal gee jou meer info later, en ons sal sorg daaroor.
Ek suggereert jy weer check hierdie delayxx URL's, hulle is 302 aansture!
So dit is die rede waarom die mense wat links is selfs geïndekseer. Groot wenk. Ons sal ook kyk sodanige redirect is gemaak deur vBSEO of deur vBET en indien deur vBSEO is dit konfigureerbare (of verander kan word deur ons integrasie-kode). Dit is die probleem op te los met al geïndekseer bladsye.
Steeds van die kursus wat ons nodig het om uit te vind waarom vBET selfs sulke links in die finale html reaksie gegenereer.
Laaste geredigeer deur vBET; 15-02-11 op 18:21.
ok, vorentoe te kyk na die fix. danksy
Ek het net vir baie spesifieke take oor wat en hoe om te kyk om te Young.
Ook dit sou baie nuttig wees as jy kan vertel waar sulke links was gegenereer? Op die oomblik as daardie bladsye word geïndekseer en Omleiden is 302, kan ons nie eens seker doen generasie fout in vBET nog bestaan, of is dit net ou fout wat nie meer gebeur, maar jy het reeds geïndexeerde bladsye. So asseblief vertel sien jy 'n bladsy waar sulke URL's wat sigbaar is in jou' browser 'onder Links. Maak asseblief seker van jou drade, forums, argief, RSS miskien. Let asseblief vertel doen jy enige mods wat spesiaal diens met vBET is - miskien is daar die kwessie. Jongeling wat dit sal gaan op jou forum ook (as dit sal nie beperk word nie), nog steeds jy weet dat jou forum goed en miskien jy weet of vermoed dat waar sodanige URL's gegenereer word.
Ek is nie seker wat ek kan doen, kan jy sien Google kruip die fout hier: site: www.computer-juice.com - Google Search
Sien die kas om die kode te sien!
Dit is ook 'n 302 redirect na behoorlike URL, moet dit 301, maar beter fix nie indeks slegte URL's sy almal sou wees om te.