Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 3 123 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Fler buggar! Fel webbadresser indexeras av goodle - Very Bad!

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Default Fler buggar! Fel webbadresser indexeras av goodle - Very Bad!

Nu vet jag varför jag tagit bort vbet innan, så många buggar!

Google indexerar konstiga webbadresser vbet_delayxx när du klickar på de goto rätt URL.

Se:

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Jan 2011

Kära Snake,
    förseningen är en array. I denna array lagras länkar, och det show för examle delay7x-19.959 som innebär att 7x är antalet matris och 19.959 nummer för tråd som är indexerad.
    Det är gjort för, är sedan skicka en uppgift till Google så det är för prestanda.
    Index ändras efter bra översättning.
    Du har ett fel samband med Google så att de inte är översatta. Så det inte skriva om förseningar (arrayer), eftersom den var tom.

Vänligen rensa cachen, göra nya webbkarta, eftersom dina länkar är gamla och Google ska indexera dem. Omdirigeringar är bra så att Google ska indexera det.

Om du har några fler frågor, skriv här.
    Tack

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Varför Töm cache, om delayxx webbadresser omdirigera till rätt adresser?

Frågan är det är en 302 omdirigering, inte en 301, så Google kommer aldrig släppa dessa delayxx webbadresser från indexet.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Jan 2011

ibland rensa cache ger anwser.
    Jag kommer att kontrolleras det och skriva här när jag fick anwser

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej.

Jag kommer att hjälpa till med denna tråd

Som jag skrev - jag kommer ge dig mer info senare och så tar vi hand om det.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Jag sugest du är kontrollerar dessa delayxx webbadresser, de är 302 omdirigeringar!

Reg.datum
    Oktober 2009

Så detta är anledningen till att dessa band är ännu indexeras. Stora tips. Vi kommer också att kontrollera inte en sådan omdirigering görs av vBSEO eller vBET och om genom vBSEO är konfigurerbar (eller kan ändras av vår integrering kod). Detta för att lösa problemet med redan indexerade sidor.

Fortfarande är klart att vi måste hitta varför vBET även genererat sådana länkar i sista html svar.
    Senast redigerad av vBET; 15-02-1118:21.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

ok, ser fram emot fixa. tack

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag gav bara väldigt specifika uppgifter om vad och hur man kontrollerar att unge.

Också att det skulle vara till stor hjälp om ni kunde berätta där sådana bindningar genererades? I detta ögonblick om dessa sidor är indexerade och omdirigera är 302 vi kan inte ens säker på inte generation bugg fortfarande finns i vBET, eller är det bara gammal bugg som inte händer längre men du har redan indexerade sidor. Så snälla berätta Ser du någon sida där sådana webbadresser syns i din webbläsare under länkar. Kontrollera några av dina trådar, forum, arkiv, RSS kanske. Tala om du har några mods som när detta särskilt integrerad med vBET - kanske det är frågan. Unge kommer att kontrollera det på ditt forum också (om det inte kommer att begränsas), ändå vet du ditt forum väl och kanske du vet eller misstänker där sådana webbadresser genereras.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Im inte säker på vad jag kan göra, kan du se google indexering felet här: webbplats: www.computer-juice.com - Google-sökning

Visa cache för att se sidan koden!

Det är också en 302 omdirigera till korrekt URL, måste det vara 301, men bättre fixa skulle vara att inte indexera dåliga webbadresser alltogether.

Sida 1 av 3 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •