basketmen
28-12-11, 20:00
In Google API instellings bladsy, ek het maks 1 M karakters perday = sy bedoel ek moet $ 20 per dag te betaal om Google te gebruik Google vertaal. Dit is ok vir my, as ek meer verdien as wat per dag van die advertensies
Dus is ek probeer om minder geld wat ek nodig het om te bestee om te Google vir elke dag te maak, maar kan nog steeds met behulp van Google vertaal. Ek is nog nie seker die toetsuitslag vir onder idee, so ek vra vir amptelike antwoord, en die hulp van die gemeenskap
- Wenke en / 1. Hoe meer hoe minder teks karakters wat vertaal, hoe meer minder geld wat ek nodig het om te spandeer op Google
So ek dink die gebruik van INDIEN NIE voorwaardelike in sommige area in my forum, in 'n paar templates wat nie belangrik nie, so Google nie nodig vertaal vertaling, sodat meer minder geld wat ek nodig het om te bestee aan Google:
As hierdie gebied is nie nodig om in vertaalde bladsy vertoon, sodat daar geen behoefte om te vertaal, is dit die voorwaardelike? :
<if condition="!isset($_REQUEST['language'])">
Gebied wat nie belangrik nie, wat nie nodig om te vertaal. dws welkom kop, aankondiging ens.
</ As>
NB. Ek kry dat die kode van hier
- Wenke en / 2. Nie nodig om 'n paar forums, dat dit nie belangrik om te sit
Ek is tans dink, is vBET die vertaling van al die forum, en daar is geen opsies vir die sluit 'n paar forums
So ek dink moet dit indien nie afhanklik, wat ons nodig het om te draai in die kode van hierdie proppe:
'VB Enterprise Translator - Vlae'
'VB Enterprise Translator'
"Skryf gas kas"
if ($ GLOBALS ["forumid-"] = xx!);
die plugin kode hierbo wat nodig het om te draai
}
NB. Verander xx wih die forum wat jy nie wil uit te sluit van die vertaling
Administrasie Nota: hierdie punt is verkeerd - dit is nie nodig op alle
- Wenke en / 3. Nie nodig om 'n paar style te vertaal, net vertaling in 'n styl
byvoorbeeld:
standaard styl domain.com is vertaal
maar domain.com / styleid = xx? weer vertaal, beteken dubbel bladsy vertaal, selfs dieselfde teks-inhoud, net verskillende style, sy nie effektief is reg, die rede waarom ons moet die vertaling van alle style
So ek dink moet dit indien nie afhanklik, wat ons nodig het om te draai in die kode van hierdie proppe:
"Skryf gas kas"
as (STYLEID == xx)
}
NB. Verander xx wih die styleid wat jy wil aan die vertaling van
asseblief deel dink jy sal sy werk, en as jy het 'n ander manier om te spaar / sober geld, met behulp van Google v2 API betaal te
Dus is ek probeer om minder geld wat ek nodig het om te bestee om te Google vir elke dag te maak, maar kan nog steeds met behulp van Google vertaal. Ek is nog nie seker die toetsuitslag vir onder idee, so ek vra vir amptelike antwoord, en die hulp van die gemeenskap
- Wenke en / 1. Hoe meer hoe minder teks karakters wat vertaal, hoe meer minder geld wat ek nodig het om te spandeer op Google
So ek dink die gebruik van INDIEN NIE voorwaardelike in sommige area in my forum, in 'n paar templates wat nie belangrik nie, so Google nie nodig vertaal vertaling, sodat meer minder geld wat ek nodig het om te bestee aan Google:
As hierdie gebied is nie nodig om in vertaalde bladsy vertoon, sodat daar geen behoefte om te vertaal, is dit die voorwaardelike? :
<if condition="!isset($_REQUEST['language'])">
Gebied wat nie belangrik nie, wat nie nodig om te vertaal. dws welkom kop, aankondiging ens.
</ As>
NB. Ek kry dat die kode van hier
- Wenke en / 2. Nie nodig om 'n paar forums, dat dit nie belangrik om te sit
Ek is tans dink, is vBET die vertaling van al die forum, en daar is geen opsies vir die sluit 'n paar forums
"Skryf gas kas"
if ($ GLOBALS ["forumid-"] = xx!);
}
NB. Verander xx wih die forum wat jy nie wil uit te sluit van die vertaling
Administrasie Nota: hierdie punt is verkeerd - dit is nie nodig op alle
- Wenke en / 3. Nie nodig om 'n paar style te vertaal, net vertaling in 'n styl
byvoorbeeld:
standaard styl domain.com is vertaal
maar domain.com / styleid = xx? weer vertaal, beteken dubbel bladsy vertaal, selfs dieselfde teks-inhoud, net verskillende style, sy nie effektief is reg, die rede waarom ons moet die vertaling van alle style
"Skryf gas kas"
as (STYLEID == xx)
}
NB. Verander xx wih die styleid wat jy wil aan die vertaling van
asseblief deel dink jy sal sy werk, en as jy het 'n ander manier om te spaar / sober geld, met behulp van Google v2 API betaal te