View Full Version: Opgelos Auto terugkeer na Engels as Engels is profiel taal
Ek het al verberg vlae uit Engels gebruikers via sjabloon conditionals, maar nou is ek wil dit na die volgende vlak te neem, as Engelssprekende gebruikers in ander lande wat hul leser taal ingestel op 'n vreemde taal, maar die land op vertaalde bladsye van ons webwerf by die soek met Google wil outomaties die Engelse weergawes eerder as die vertaalde weergawes.
Ten einde dit te doen Ek het die volgende kode geskryf het.
Maar as ek nie dat vertroud is met die interne werking van vBET, ek weet nie waar om dit te plaas of hoe om dit te voltooi. Kan jy my help asseblief met hierdie?
if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
{
revert language to english
}
-Wat plugin / lêer sal dit gaan in?
Wat sou ek in die plek van "terugkeer taal in Engels"?
Danksy
Op die oomblik gebruiker moet outomaties herlei word na die standaard taal deur vBET. Check dit en indien dit nie werk nie, dan is ons laat weet - ons sal hierdie draad skuif na die verslag van die fout. Let asseblief daarop dat die koekies moet geaktiveer wees vir dit om te werk (voor login daar is geen inligting oor die gebruiker, sodat ons leeftyd koekie en wanneer die gebruiker is afkomstig van dieselfde leser, hy is selfs nog voordat login getrek het), en dit sal slegs gebeur aan die begin van sessie (anders sou die gebruiker nie in staat om taal met die hand te verander).
Aan die begin van die sessie, ja, die taal verander.
Maar, kom ons sê ek ingeteken en my verstek taal is Engels.
Veronderstel dat my browser taal Pools, en toe ek 'n term googled, my webwerf het as gevolg. Wanneer dit gebruik het, was ek mysite.com / forum / PL / thread.html geneem. Vir my doeleindes, ek wil die gebruiker om outomaties herlei word na mysite.com / forum / thread.html as hulle profiel taal is Engels.
Anders, kan mense buite die VSA wat vlot is in Engels geneem word na vertaalde weergawes van die werf, en natuurlik, die motor-vertaling is erger as die Engelse weergawe vir hulle.
Daarom, indien moontlik, kan jy asseblief 'n paar wenke met my bostaande kode bied? Ek sou dit baie waardeer die hulp. Dankie baie vooraf!
Ek verstaan jou scenario, maar dit is baie ongewoon. As iemand al op jou werf is, hoekom moet hy dit Google? Wanneer iemand nie en Google dit, dan is die nuwe sessie is geskep sodat hy aangestuur sal word.
Die rede waarom ons nog bespreking maak (waarom ons aanvaar nie doen dit nog) is, want as ons veranderinge aangebring as jy wil, dan gebruiker sal nie in staat wees om vertaling te verander - want hy sal altyd na sy standaard taal herlei word, selfs As hy op sommige vlag. Dit is die rede waarom ons hierdie omschakeling net aan die begin - want na wat 'n gebruiker is vry om te gaan waar hy wil en enige vertaling wat hy wil.
Is dit regtig hoe jy wil graag jou forum om op te tree. En nie die scenario wat jy gegee het, is in werklikheid moontlik. Omdat dit in 99,99999% van die gevalle sal werk as wat jy wil - as sommige gebruikers sal gaan jy deur 'n eksterne skakel en het reeds in verband met standaard taal stel, dan sal hy herlei word as jy wil. En as hy het reeds geopen jou forum, dan:
- 1ste - hoekom sou hy daar gaan van 'n ander plek as hy reeds daar is?
- 2de - hy kan selfs in so 'n ongewoon geval kliek vlag, omdat hy weet dat jou forum en weet wat aangaan.
Oorweeg dit asseblief. Ons doen dit nie wil hê dat ons versoek as die amptelike verandering as gevolg van die argumente hierbo. Maar as jy regtig nog steeds dink dat dit 'n goeie idee vir jou is, sal ons gee vir jou' n paar oplossing vir vBET 3.2.x (in 3.3.0 het ons plek van doorverwijzing verander en ook dit beter gemaak vir prestasie).
Asseblief, gee my met die tydelike oplossing.
Terwyl jou punte is nogal geldig, hierdie scenario is eintlik deur 'n gebruiker teëgekom en gerapporteer aan my hier-sien: PentaxForums.com Ek doen dit eens dat die meeste van die tyd, dit nie sal 'n probleem, maar ek wil my site is 100% perfek!
Edit: teken asseblief in as testuser, wagwoord toets, die skakel hierbo sien. Ek gestremdes die nuus forum uit die publieke oog vir SEO redes:)
Die ding met die tydelike oplossing is dat dit slegs sou maak, sodat Engelssprekende gebruikers, kan met die hand nie vertalings verander. Via templates, ek het al versteek die vlae vir gebruikers wat Engels stel in hul profiel. Dus, die kern is dit as jy wil vertalings, kies iets anders as Engels, of blaai deur die forum as 'n gas. Daarom, wil ek graag die oplossing.
Baie dankie vir die oorweging, en ek is bly om te hoor dat jy bereid is om my te help in hierdie saak. vBET het is baie goed met my site werk tot dusver en ek is bly om aan 'n kliënt hier!
Hi, ek het gevind dat om een of ander rede het hierdie ou draad is nog nie gesluit nie. Let asseblief sê nie dit is opgelos of ons het per ongeluk mis nie en jy nog steeds ons hulp nodig.
Ek het gevind dat dit nie nodig is om so iets te hê. In plaas daarvan, het ek hierdie waarskuwing in die navbar advisering van die gebruiker om die taal te verander.
Jy kan nou hierdie draad sluit.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):