PDA

View Full Version: Opgelos Waarskuwing: require_once vbenterprisetranslator_cachecleaner.php

StarBuG
02-12-10, 17:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Hi

Hierdie fout kom voor wanneer ek op die kas skoonmaker.
Hierdie heel waarskynlik gebeur omdat jy iewers het nie
verander admincp gids naam van die config.php in ag

Net 'n wenk;)

mateuszr
11-12-10, 11:01
Daar is 'n afdeling in config.php sogenaamde "PATH Admin & MODERATOR beheer panele" en hier is opsies:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Aanpassings van hierdie moet help, maar ons sal dit ondersoek juis, as daar enige iets anders, wat dalk die oorsaak van die fout wat hierbo beskryf is.

mateuszr
13-12-10, 12:37
Kan jy bevestig, dat die fout nog steeds plaasvind?

chick
31-12-10, 16:22
Jammer vir die laat antwoord **********.. Ja natuurlik ek dit gedoen het, of ek kon nie ingaan nie my admin paneel.

Kan dit wees dat my index.php is getrek het (vbseo) bfdiscussion (nie hernoem net getrek het)

Wat nou?

Ek het 'n lessenaar kortpad na hierdie draad, sodat ek nie vergeet om jou antwoord te sien.

kamilkurczak
10-01-11, 14:38
Hmm, ek probeer nog steeds om dit te reproduseer. kan jy hierdie wat ek moet doen en wat ek moet verander?

kamilkurczak
20-01-11, 10:07
Hallo,
Ek het 'n oplossing vir jou.

1. Gaan na admincp-> proppe en produkte-> Bestuur produkte->
2. vBET produk admin_maintenance plugin vind
3. in hierdie plugin:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. en vervang met:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. Slaan plugin
6. toets dit.

Opgelos is, sal ingesluit word in die volgende Communique.
Dankie vir hierdie info:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1