PDA

View Full Version: Opgelos SEO kwessie



Gaming Perfection
02-10-10, 18:14
Hi,

Ek het 'n probleem met die kry van die korrekte paaie vir wanneer ek die SEO-opsie "Skep URL volgens SEO skakel konsensus (dws' n / en / adres") ". Ek het nie vBSEO geïnstalleer en is met vB Suite, met my tuisblad site.com en my forum by site.com / forum.

Met die "Forum directory" opsie oopgelaat die volgende plaasvind;
Op site.com, suksesvolle vertaling site.com / lang, maar toe probeer om te gaan na die forum gaan dit site.com / lang / forum.php, wat gee 'n 404-fout.
Op site.com / forum, suksesvolle vertaling site.com / forum / lang, maar die vertaling is wanneer sy terugkeer na site.com verloor.

Met die "Forum directory" Stel / forum is die volgende plaasvind;
Op site.com, vertaling probeer om te gaan na site.com / forum / lang, wat gee 'n 404-fout.
Op site.com / forum, vertaling gaan site.com / forum / lang / forum.php, wat gee 'n 404-fout.

In die standaard vB instellings van "Site Name / URL / Contact Details", is my forum URL site.com / forum en my tuisblad te site.com

My htaccess lêer is;

# # Vertaling Mod Denke # #

RewriteEngine

RewriteRule argief / index.php / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php language =? $ 1 [L, QSA]
RewriteRule Taal van $ 2 =? $ 1 [QSA]

Ek is seker dit is 'n instelling Ek het geconfigureerd verkeerd iewers, maar kan nie uitvind waar nie. Enige idees?

EDIT: Gestremdes SEO vir nou as Ek hardloop in 'n paar ander probleme met dit.

vBET
02-10-10, 22:52
Checking in antwoord binne 'n paar minute sal gee:)

vBET
02-10-10, 23:02
OK so. Jou forum gebruik maak van sub gids in die URL. Dit is waarom jy het gemaak om spesiale integrasie stappe te staat wees om bladsye buite die forum te vertaal (enige URL buite forum gids is nie vang deur htaccess reëls vir vBET).

So eerste stel alles reg vir SEO skakels in die forum. Vir 'n oomblik kan vergeet oor ander plekke en stel dit reg net vir die forum bladsye. Dit is die basis. Sonder die forum werk goed, jy kan nie die res van die werk. Soos ek op hierdie oomblik sien jy het SEO gestremd is, so moet asseblief in staat stel om dit weer. En vBET reëls in htaccess lêer wat binnekant van die forum gids.

Volgende vergadering is om buite die forum gids te integreer. Asseblief braak dié stappe: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546
Let asseblief daarop dat jy nie enige veranderinge in die reeds besig Htacces vir forum gids. Lees die instruksies noukeurig - dit is oor htaccess vir site hoofdmap..

Indien u enige probleme met die 1ste of 2de deel - skryf asseblief:)

Gaming Perfection
02-10-10, 23:15
Ag, het ek nie besef dat ek nodig het een. Htaccess in beide my home directory forum sub-directory nie. Ek het daarin geslaag om dit werk nou, dankie vir die hulp:).

************

Vir enigiemand anders wat dieselfde probleem en struikel oor hierdie draad ...

RewriteEngine
RewriteRule index.php? language = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
RewriteRule $ 2 taal =? $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]



RewriteEngine
RewriteRule argief / index.php / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php language =? $ 1 [L, QSA]
RewriteRule Taal van $ 2 =? $ 1 [QSA]

vBET
02-10-10, 23:21
Bly jy kan vBET geniet! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1