Важливий: Ця сторінка використовує кукі (cookies). Використовуючи справжній сайт, не вимикаючи кукі в браузері, означає, що ви згодні для його використання.
Купити зараз! Особливості Завантаження

Заробляйте з нами!

Якщо ви хотіли б почати заробляти гроші з vBET приєднатися до Партнерська програма.
Результати 1 до 7 з 7

Тема: Яку версію vBET для VB 3.6.8 і vBSEO 3.3?

Question Яку версію vBET для VB 3.6.8 і vBSEO 3.3?

Привіт, я новачок у цій спільноті і дуже зацікавлені в цьому продукті.

Може хтось будь ласка, скажіть мені таке:

1. Що vBET версія підтримує VBulletin 3.6.8 і vBSEO 3.3?
    2. У чому різниця між vBET безкоштовної версії і невільні версії?

Спасибі!

Міхал Podbielski (vBET штабу) vBET's Avatar

Доброго дня. Офіційно vBET підтримує vB3.8 або 4,0 і останній випуск vBSEO.

Проте у нас клієнт, який використовує vBET на Vbulletin 3.6.x - це відмінно працює. Існує тільки одна проблема, пов'язана з VBulletin помилка, і що саме тому ми не можемо це виправити (VBulletin команда повинна виправити свою помилку). Це питання з переведенням сторінках архіву і лише для форумів (головна сторінка архів і теми сторінках архіву переводить добре).

Exclamation

Я триматися мого плану тестування vBET як vBSEO стверджує, що вони не підтримають це, і це може бути (або буде) проблематично використанням vBET з vBSEO.

У всякому разі сьогодні я вирішив перевірити, що ви сказали (ви сказали, що буде працювати з vBSEO), так що я встановив безкоштовну версію для тестування і я виявив переклад чудово працює!

Тим не менш, є важливим питанням, за адресами:

Мій сайт соціальної мережі (URL xxx.com) інтегровано з VBulletin v3.6.8 форумі (xxx.com URL / форуми).

. Після установки vBET і внесли зміни в корінь форуму htaccess, я зіткнувся з проблемою - як тільки я вибрав переклад, я не можу повернутися до xxx.com, як і всі xxx.com URL-адрес в даний час стає xxx.com / форумах.