Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vilken version av vBET för VB 3.6.8 och vBSEO 3,3?

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Question Vilken version av vBET för VB 3.6.8 och vBSEO 3,3?

Hej, jag är ny på denna gemenskap och mycket intresserad av denna produkt.

Kan någon berätta för mig följande:

1. Vad vBET versionen stödjer vBulletin 3.6.8 och vBSEO 3,3?
    2. Vad är skillnaden mellan vBET fri version och den icke-fria versionen?

Tack!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Officiellt vBET stöder vB3.8 eller 4,0 och sista utgåvan av vBSEO.

Fortfarande har vi klienten med vBET på vBulletin 3.6.x - det fungerar bra. Det finns bara ett problem relaterat till vBulletin bugg och att det är därför vi inte kan fixa det (vBulletin gruppen måste rätta sina fel). Denna fråga är med översättning av arkivsidor och bara för forum (huvudarkivet sida och trådar arkivsidor översätter också).

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Exclamation

Jag hade grepp om min plan att testa vBET som vBSEO hävdar att de inte skulle stödja det och det kunde (eller skulle vara) problem med hjälp av vBET med vBSEO.

Hur som helst idag bestämde jag mig för att testa vad du sa (du sa att det skulle fungera med vBSEO) så jag installerade den fria versionen för ett test och jag har fått reda på översättningen fungerar bra!

Det finns dock en viktig fråga på webbadresser:

Min webbplats är ett socialt nätverk (URL xxx.com) integreras med ett vBulletin v3.6.8 forum (URL xxx.com / forum).

. När du har installerat vBET och gjort ändringar i forum rot htaccess, mötte jag ett problem - när jag valde en översättning, kan jag inte gå tillbaka till xxx.com som alla xxx.com webbadresser nu blir xxx.com / forum.

Till exempel URL xxx.com / index.php? Page = musiken blir nu xxx.com /forum /index.php? page = musik och därför sociala nätverk del av webbplatsen är helt bruten eftersom alla webbadresser omdirigeras till vBulletin forum.

Någon aning om hur man löser detta?

Jag skulle definitivt köpa denna produkt om detta kan lösas.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Angry

Det ser ut genom att stänga av URL-spårning i vBET konfigurationen kan jag lösa URL problemet. Men översättning skulle sluta att fungera på det sätt det gjorde. Nu beroende på vilket ämne jag klickar, visar den som standard engelska istället för den tidigare valda språket, och för varje sida jag kommer att få på språket flaggan för att översätta den. Detta är inte önskvärt.

Jag skulle vilja URL spårning att arbeta utan att skruva upp min webbadress.

Reg.datum
    Oktober 2009

Hej.

Detta är inte avdelning för frågor. Om du har problem med fri version så skriv här: Gratis Version vBET2.3.x - vBulletin Enterprise Översättare (vBET)

Troligen har du fel konfiguration eller. Htaccess regler (kolla ni hare lämpligt värde för Forum katalog parameter).
    Senast redigerad av vBET; 20-07-1116:28.

Hej myandy99, använder jag vb 3.6.x också, och vbseo 3,5, betalade vbet versionen fungerar bra nästan ett år installerad, kolla mina inlägg innan

från din beskrivning dess bör htaccess problem, jag har det också förut och bara betala Michał, integration / installation avgift $ 30 till att göra vbet fungerar bra och integreras med andra manus / mod

bara låta proffs installera det åt dig

Reg.datum
    Oktober 2009

Hans fråga är därför gratis version inte stöder översättning utanför forumet. Full version kommer att översätta sidor utanför forumet, som uppkommer med vBulletin motor.

Detta är tråden för frågan: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •