Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Welke versie van vBET voor vB 3.6.8 en vBSEO 3.3?

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Question Welke versie van vBET voor vB 3.6.8 en vBSEO 3.3?

Hallo, ik ben nieuw voor deze gemeenschap en zeer geïnteresseerd in dit product.

Kan iemand mij vertellen het volgende:

1. Wat vBET versie ondersteunt vBulletin 3.6.8 en vBSEO 3.3?
    2. Wat is het verschil tussen vBET gratis versie en de non-free versie?

Bedankt!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hello. Officieel vBET ondersteunt vB3.8 of 4.0 en de laatste release van vBSEO.

Toch hebben we klanten met behulp van vBET on vBulletin 3.6.x - het werkt prima. Er is slechts een kwestie die verband houden met bug vBulletin en dat is de reden waarom we niet in staat om het probleem te verhelpen (vBulletin team moet op te lossen hun bug). Dit probleem is met de vertaling van het archief pagina's en alleen voor forums (hoofd archief pagina en discussies archief pagina's vertaalt goed).

Junior Member

Exclamation

Ik had greep op mijn plan van het testen vBET als vBSEO beweert dat ze niet zouden steunen het en het zou kunnen zijn (of zou worden) problematisch gebruik van vBET met vBSEO.

Hoe dan ook vandaag heb ik besloten om te testen wat je zei (je zei dat het zou werken met vBSEO) zodat ik de installatie van de gratis versie voor een test en ik heb gevonden uit de vertaling grote werken!

Er is echter een groot probleem op de URL's:

Mijn site is een social networking site (URL xxx.com) geïntegreerd met een vBulletin forum v3.6.8 (URL xxx.com / forums).

. Na de installatie vBET en wijzigingen aangebracht in het forum wortel htaccess, ontmoette ik een probleem - toen ik eenmaal een vertaling koos, ik kan niet terug naar xxx.com als alle xxx.com URL's wordt nu xxx.com / forums.

Bijvoorbeeld: URL xxx.com / index.php? Page = muziek wordt nu xxx.com /forums /index.php? page = muziek en dus de sociale netwerken deel van de site is volledig kapot als alle URL's worden doorgestuurd naar vBulletin forums.

Enig idee hoe dit op te lossen?

Ik zou zeker kopen product, indien dit kan worden opgelost.

Junior Member

Angry

Het lijkt erop dat door het uitschakelen van URL tracking in vBET configuratie kan ik het oplossen van het URL-probleem. Maar de vertaling zou stoppen met werken in de manier waarop het gedaan heeft. Nu welke draad ik erop klik, verschijnt er als standaard in het Engels, in plaats van de eerder gekozen taal, en voor elke pagina zal ik de taal vlag klikken om het te vertalen. Dit is niet wenselijk.

Ik zou graag de URL tracking om te werken zonder schroeven mijn URL.

Hi.

Dit is niet sectie voor problemen. Als u probleem met gratis versie dan kunt u hier schrijf: Free Version vBET2.3.x - vBulletin Enterprise Translator (vBET)

Waarschijnlijk heb je verkeerde configuratie of. Htaccess regels (check je haas geschikte waarde voor Forum directory parameter).
    Laatst bewerkt door vBET; 20-07-11 in 16:28.

Hoi myandy99, ik ben vb 3.6.x te gebruiken, en vBSEO 3.5, vbet betaalde versie werkt prima bijna een jaar is geïnstalleerd, check mijn berichten voor

uit uw beschrijving moet het htaccess probleem zijn, ik heb het ook voor en net te betalen Michał, integratie / installatie kosten 30 dollar te maken vbet werken goed en geïntegreerd met andere script / mod

laat de pro te installeren het voor je

Zijn probleem is omdat de gratis versie niet ondersteunen vertaling buiten forum. Volledige versie zal vertalen pagina's buiten het forum, die worden gegenereerd met vBulletin motor.

Dit is draad voor het probleem: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •