hej,
Jag behöver tillgång till din admincp och ftp .. Vänligen skicka PM till mig med dessa uppgifter.
Jag ska försöka hitta problemet.
hej,
Jag behöver tillgång till din admincp och ftp .. Vänligen skicka PM till mig med dessa uppgifter.
Jag ska försöka hitta problemet.
Du har ett PM.
Hälsningar
Jag tyckte att plugin med bugg .. nu kommer jag försöka hitta en lösning.
Snälla, titta bara på ditt PM
det konto slutade fungera på grund av en multipe ip upptäckt, nu är det konto inloggning fungerar igen .. din nästan där
Hälsningar
OK så - efter att ha arbetat med denna fråga fann vi att det inte finns någon bugg i vBET här. Det är för att ditt forum använder vBulletin 3,6 och vBET officiellt stöder vB3.8
Hur som helst har vi hittat ett sätt att få den att fungera även på inte officiellt vBulletin 3,6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Dessa förändringar är redan gjort på forumet.
Observera att fortfarande översatta arkivsidor för forum inte fungerar. Detta beror på vBulletin fel så be vBulletin team för att lösa det. Om du lägger till några parametrar till forum arkivsida (denna med F-) Därefter tom sida visas. Jag menar någon parameter - och med bara ? X = y
Eftersom det inte fanns någon vBET bugg här jag flytta tråden till felsökning avsnitt.
De kommer sa till mig att avinstallera det, eftersom allt fungerade innan vBET mod.Observera att fortfarande översatta arkivsidor för forum inte fungerar. Detta beror på vBulletin fel så be vBulletin teamet att lösa det
Har du inte fixa det?Observera att fortfarande översatta arkivsidor för forum inte fungerar?
Vad så annorlunda om 3.6.12 och 3,85? De stora förändringarna är relevanta för sociala nätverk tycks det mig att din jämförelse vb 3 till vb 4, lite mer ansträngning från din sida skulle inte ha skadat någon?
Precis som jag beskrev för er felet är i vBulletin. De influensor bara bort dig. Kanske på grund av fel fråga desription. Det är inte vBET fel - original arkiv fungerar bra. Översättning av forum arkiv sidor fungerar inte och det kommer inte att fungera, eftersom vBulletin crasches sidan om i webbadressen är addes någon parameter. Och det är inte vBET? - Du kan dissable vBET lägga till url x = y och du kommer fortfarande ha crasched achrive vår sida.