Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Tack för vbet men jag märker något konstigt problem med cmps_index sida

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Tack för vbet men jag märker något konstigt problem med cmps_index sida

Tack för vbet men jag märker något konstigt problem med cmps_index sida.
    Jag har min cmps_index.php Pag bytt namn till bindex.php. Men när jag försöker klicka på trnalstor till exempel arabiska, det visar ett snitt länk som

som är förment att vara

Och det är lika för alla översättningar. Vad ska jag göra för att åtgärda detta fel. tack på förhand.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

vBET skär index.php från URL - det är därför du har det här problemet. För snabb fix vänligen:
    1. Redigera filen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Sök:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Ersätt med:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Vänligen bekräfta hjälper det. Vi kommer att inkludera den i nästa utgåva så du kommer vara lugn om det under uppdateringar

Banned
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag har fel. Det är den ursprungliga index.php bytt namn till bindex.php och min cmps_index.php till index.php.
    Min översättare i index.php (ursprungligen cmps_index.php) verkar fungera bra, men bindex.php (ursprungligen index.php) inte fungerar.

Och jag kan inte hitta detta nummer i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if (falskt! == strpos ($ adress, 'index.php') & & falsk === strpos ($ adress, '/ Arkiv /')) {
    $ Adress = str_replace ("index.php','',$ adress);
    }
    Detta är vad jag har i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ index = strpos ($ adress, 'index.php')) {
    $ Adress = str_replace ("index.php','',$ adress);
    }
    Svara asap.

Reg.datum
    Oktober 2009

OK - denna kod som du hittat är en. Jag gav dig koden från version som inte släppts ännu. Men inte använder den - eftersom frågan är något annat som du beskrev i första hand.

Om verkliga problemet. Först - se till att det inte är gjort av några vBSEO inställningar (som anpassade skriva eller något).

När du kommer att vara säker på att det inte är vBSEO, vänligen PM ditt forum webbadress och detaljer tillgång till Admin CP, vBSEO CP och FTP - vi kommer att behöva kontrollera det på plats.

Reg.datum
    Oktober 2009

Eftersom det gick till PM - för att bekräfta kan utfärda stängas?

Reg.datum
    Oktober 2009

Ingen bekräftelse - stängning fråga. I fallet om den fortfarande är aktiv kan du svara här och det kommer att öppnas igen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •