Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Gràcies per VBET però m'adono algun problema estrany amb cmps_index pàgina

Prohibit
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    17

Default Gràcies per VBET però m'adono algun problema estrany amb cmps_index pàgina

Gràcies per VBET però m'adono algun problema estrany amb cmps_index pàgina.
    Jo tinc la meva pag cmps_index.php renombrado a bindex.php. Però quan estic tractant de fer clic al trnalstor per exemple, l'àrab, que està mostrant un enllaç tallat com

que se suposa que es

I és el mateix per a totes les traduccions. Com puc per corregir aquest error. gràcies per endavant.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

VBET talls index.php de la URL - és per això que tenen aquest problema. Per a una solució ràpida, si us plau:
    1. Edita l'arxiu / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Cerca:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Substituir per:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Si us plau, confirmi serveix d'ajuda. Anem a incloure en la propera versió perquè es calma al respecte durant les actualitzacions

Prohibit
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    17

Estic equivocat. És el nom original de index.php a bindex.php i el meu cmps_index.php a index.php.
    El meu traductor en index.php (originalment cmps_index.php) sembla que treballen bé, però el bindex.php (originalment index.php) no funciona.

I no puc trobar aquests codis en / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    si (false! == strpos ($ direccio, 'index.php') & & falsa === strpos ($ direcció, "/ arxiu / ')) {
    $ Direcció = str_replace ('index.php direcció','',$);
    }
    Això és el que tinc a / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ index = strpos ($ direccio, 'index.php')) {
    $ Direcció = str_replace ('index.php direcció','',$);
    }
    Si us plau, respongui més aviat millor.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - aquest codi que has trobat és l'un. Et vaig donar el codi de la versió no publicat encara. Però no ho ús - perquè el tema és quelcom més que vostè descriu en primer lloc.

Sobre veritable problema. En primer lloc - assegurar-se que no es realitza a causa de la configuració Matías (com reescriure el costum o alguna cosa així).

Quan vostè estarà segur que no és Matías, si us plau PM URL del seu fòrum i dades d'accés a Admin CP, CP Matías i FTP - que haurà de comprovar que en el seu lloc.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

A causa que va anar a PM - per confirmar pot emetre ser tancat?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No hi ha confirmació - tema de tancament. En cas que encara està activa si us plau respondre aquí i serà reobert.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •