Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 6 ja 6

Thread: Kiitos vBET mutta huomaan joitakin outoja ongelmia cmps_index sivu

Banned

Default Kiitos vBET mutta huomaan joitakin outoja ongelmia cmps_index sivu

Kiitos vBET mutta huomaan joitakin outoja ongelmia cmps_index sivu.
    Minulla on cmps_index.php pag nimeksi bindex.php. Mutta kun yritän klikata trnalstor esimerkiksi arabia, se näkyy leikata linkki kuten

joka on oletettavasti olla

Ja se on sama kaikille käännöstä. Mitä minun pitäisi tehdä tilanteen korjaamiseksi virhe. Kiitos jo etukäteen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET leikkaukset index.php URL: stä - siksi olette tästä asiasta. Saat hätäratkaisu ota:
    1. Muokkaa tiedostoa / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    2. Etsi:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('index.php','',$address);

2. Korvautuvat:
    PHP Code:
    if (false !== strpos($address'/index.php') && false === strpos($address'/archive/')) {
    $address str_replace('/index.php','/',$address);

Vahvista se auttaa. Tulemme sisällyttämään sen seuraavan version, niin pääset rauhallinen siitä aikana päivityksiä

Banned

Olen väärässä. Se on alkuperäinen index.php nimeksi bindex.php ja minun cmps_index.php olevan index.php.
    Omat kääntäjälle index.php (alunperin cmps_index.php) näyttää toimii hienosti, mutta bindex.php (alun perin index.php) ei toimi.

Ja en löydä tätä koodit / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    jos (väärä! == strpos ($ osoite, 'index.php') & & vääriä === strpos ($ osoite, '/ Arkisto /')) {
    $ Osoite = str_replace ('index.php','',$ osoite);
    }
    Tämä on mitä minulla on / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
    if ($ indeksi = strpos ($ osoite, 'index.php')) {
    $ Osoite = str_replace ('index.php','',$ osoite);
    }
    Haluan vastauksen asap.

OK - Tämä koodi joka löysit on yksi. Annoin sinulle koodin versiosta ei julkaistu vielä. Mutta älä käytä sitä - koska kysymys on jotain muuta, jota on kuvattu ensin.

Tietoja todellinen ongelma. Ensimmäinen - varmista, että se ei tehdä noin vBSEO asetuksia (kuten mukautettuja kirjoittaa tai jotain).

Kun voit olla varma että se ei ole vBSEO, ota PM your forum URL ja pääsy details for Admin CP, vBSEO CP ja FTP - joudumme tarkista ne paikalleen.

Koska se meni PM - Vahvista voi antaa olla kiinni?

Ei vahvistusta - sulkeminen kysymys. Siinä tapauksessa, jos se on edelleen aktiivinen vastatkaa täällä ja se avataan uudelleen.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •