Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sporadiska Översättning

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Default Sporadiska Översättning

Inte säker på om det är den bästa titeln lol förhoppningsvis kan jag förklara bättre

Varje så ofta när jag eller mina medlemmar gör ett inlägg det inlägg som om vi har skrivit på ett annat språk (när jag går att redigera den det står [lang = nl])

Detta händer inte mycket, så jag antar att det gör det svårt att sätta fingret på, men det har hittills hänt då och då medan vi är alla inlägg på engelska och det är alltid samma språk (holländska flaggan)

Oh och jag märkte bara titeln har dessa i det också [langtitle = nl]
    Senast redigerad av vBET; 10-06-1013:23. Anledning: korrigerade BBCode

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen ge oss några exakta exempel - den exakta texten som användes. Och vad är ditt språkidentifiering inställning? Observera att det du använder Google då ibland Google kan förväxlas och gjorde fel erkännande (oftast mycket korta texter, eller när ord i två språk i samma meddelande). I så fall finns det ingen bugg alls, det är inte upp till oss - det är Google. Men du kan konfigurera hur säker Google måste lägga språkinställningen.

Tala om du fortfarande behöver hjälp med problem som beskrivs här
    Senast redigerad av vBET; 10-06-1013:24.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Inget svar - anses löst. Notera här om behöver mer hjälp

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Gah, jag är så ledsen ... av någon anledning jag inte alltid får mina meddelanden härifrån lol och jag har varit så upptagen att denna fråga gick vid vägkanten tills det hålls dyka upp igen lol

Jag bifoga en skärmdump av den senaste gången det hände, här i ett PM lol

Den språkidentifiering inställningen är Förtroende Google när resultatet är förtroende värda

Vilken inställning skulle du rekommendera bäst för denna inställning?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •