OK, OK, jag installerade utan fel, men detta var ett problem, snälla hjälp Varning: set_time_limit () [function.set-tidsfrist]: Kan inte fastställd tidpunkt i felsäkert läge i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 148 Hur hjälper jag Acill Web: heroesuo.net / forum
oh. Hade du har ett problem jag har stött på för den här fria versionen. Detta fel inträffar när servern har till felsäkert läge = på. Programmet översätter dem till felsäkert läge = off. Så du kan lägga till koden för att konfigurera htacess detta att inaktivera det: php_flag safe_mode off Problemet kommer att lösas inom kort - En mängd stopp kontroll via safe_mode htaccess-filer.. Det är php_flag safe_mode off kommer inte att fungera. Så kan behöva kontakta din värd arbetsgivare att lösa det problemet. - Men det finns ett problem när jag hörde talas om felsäkert läge = OFF, potential för högre hacka. Så, hur kan lösa detta problem är inte admin vBET
Senast redigerad av haiduongbk; 29-05-10 på 01:59.
Bara stänga av säkert läge Code: safe_mode = off http://www.vbenterprisetranslator.co...aq.html # post15
safe_mode = off
Visa taggmoln
Forumets regler