Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Om cache tabeller i databasen

Question Om cache tabeller i databasen

Bara en fråga som detta, hur är det om jag inte använder cache alls vBET? IS är rädda för att radera alla tabeller med anknytning till cache? Jag märkte många nya bord (156 tabeller jämfört med 3 tabeller i 3.2.2 version!) Lades till i min databas i förhållande till cache-funktionalitet ...

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det är ingen mening med att ta bort den. Du kan inte använda cachen just nu, men kanske kommer i framtiden. Tomma, inte används tabeller har absolut ingen inverkan på systemets prestanda.

Jag planerar inte att använda den alls, även i framtiden. Men, var min fråga egentligen inte att fråga om det hade en påverkan på systemets prestanda eller vBET prestanda eller inte, som jag inte argumentera om ... Jag ville bara ett enkelt svar om jag kunde ta bort tabellerna eller inte. Jag vill bara veta om det kommer att sluta vBET fungera om jag inte använder cachen alls.

Det är av personliga skäl och mitt förstånd, det är det. Jag har mina skäl för att inte ha en så stor mängd av tabeller i min databas, kan du förstå detta?

Så är det säkert? Bara ett vanligt svar tack?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi har inte prova men jag vet att koden bör det vara säkert. Innan cachen används det alltid kontrolleras inte den är på. Så om du har det avstängt så vBET inte någonsin skulle gå till kod med cache frågor. Det är "bör", för som jag skrev vi inte prova det.

Tack. Jag ska låta dig veta om jag någonsin prova det.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •