Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Google Email

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Google Email

Mitt namn är Adam Feldman, och jag är en produktchef på Google. Jag ser att du registrerat dig för en nyckel för Google AJAX API för en tid sedan och att du har en webbplats eller ett program som utnyttjar denna nyckel i serversidan (RESTful) förfrågningar.

För att förhindra legitima frågor som härstammar från en enda IP-adress från att klassas som automatiska frågor, erbjuder vi nu en ny URL-parameter som kan användas för att identifiera slutanvändare som begärt frågan. Du kommer ihåg att våra användarvillkor kräver att varje API-begäran göras på uppdrag av en slutanvändare åtgärder, och denna nya parameter, bör "userip", finnas med alla server-side-begär för att säkerställa att din användning av API inte är felaktigt identifierats som missbruk.
    Är det till i vbet?

Tack

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag fick precis samma e-post. Sedan passerar IP är ett nytt inslag i API, tvivlar jag att det är som medföljer vBET ännu.

Även jag fick detta mail, vad ska jag göra?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det ingår inte - vi inte kan förutsäga framtiden och lägga till något det som inte existerar i tiden för produktionen

Vad du bör göra - helt enkelt vänta på nya versionen kommer vi att stödja det där Det finns ingen brådska - det är inte nödvändigt.

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2014

Det är verkligen ett gott tecken för att få Google-post i samband med att du publicerar ditt konto.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •