BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Google e-pos

Default Google e-pos

My naam is Adam Feldman, en ek is 'n produk bestuurder by Google. Ek sien dat jy ingeskryf vir 'n sleutel vir die Google AJAX API's' n tyd gelede, en dat jy 'n webblad of toepassing maak gebruik van daardie sleutel in die bediener-kant (rustige) versoek.

Ten einde te help voorkom legitieme navrae wat afkomstig is van 'n IP-adres word geklassifiseer as outomatiese navrae, ons is nou' n nuwe URL parameter wat gebruik kan word om die eindgebruiker wat versoek om die soektog te identifiseer. Jy sal onthou dat ons Gebruiksvoorwaardes vereis dat elke API versoek gemaak word op die rekening van 'n eindgebruiker-aksie, en hierdie nuwe parameter, "userip", moet ingesluit word met al die bediener-kant versoek om te help verseker dat jou verbruik van die API is verkeerdelik geïdentifiseer as misbruik word nie.
    Is dit bygevoeg vbet?

Danksy

Senior Member

Ek het nou net dieselfde e-pos. Sedert die verbygaan van die IP is 'n nuwe funksie van die API, ek twyfel of dit is met vBET ingesluit nie.

Ek het ook hierdie e-pos gekry het, wat moet ek doen?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit is nie ingesluit nie - ons is nie in staat om toekoms te voorspel, en voeg iets wat nie bestaan nie in die tyd van die produksie

Wat jy moet doen - net wag vir 'n nuwe vrylating, sal ons dit daar ondersteun Daar is geen haas nie - dit is nie nodig nie.

Junior lid

Dit is regtig 'n goeie teken te kry Google pos wat verband hou met die publikasie van jou rekening.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •