Jag requist Dessa två funktioner
först:
när jag ser flaggan på sidan för att översätta, fortfarande dess URL som inte är kopplade översatt url så efter klicket sidans URL-adress kommer att omdirigera till översättas url
är där borta att göra denna översatta url redan för varje språk genom att använda ajax eller bara använda en större fråga för att göra det kopplat till webbadress i sitt språk
sekund:
översätter text genom ajax i kontrollpanelen så att användaren kan använda den för att översätta text till ny tjänst som:
Google Översätt
men bara för text och ducuments liknande ord microsoft filer och text och som stöds filer
om du också ge användaren möjlighet att först ladda upp filer och sedan be att översätta då det ger det resultat kommer att bli stora tillägg
förresten har jag anpassat ladda service och lagra filer för mina användare
det har denna funktioner:
1. varje användare kan ladda upp alla filer som har behörighet i admin kontrollpanelen
2.depend på användargrupp: hur mycket kan användaren värd, och hur många filer
3. ingen kan se andra filer utom användaren ge tillstånd för användare / besökare genom att skicka e-post med kod som en annan användare ska skriva den till downolad filen och denna kod som används endast en gång
4.it använda filsystemet också med förmåga att vara över public_html vara säkrare
några andra funktioner
systemet att fungera, men med lite buggar, var det att fungera perfekt i 3,7
Om du använder detta system för att möjliggöra för translate stöd dokument från Google
så användaren har möjlighet att översätta dem med hjälp av Google Translate tjänsten
bara genom ett klick
det kommer att vara bra komplement också och jag kan göra denna produkt - som jag använde till min egen sajt och jag har alla rättigheter för att det är anpassat arbete med denna funktion vara bara för mig "koder och arbete" - för ditt arbete och webbplats och u kan använda den för att lägga till fler funktioner och sälja det jag kommer att ge dig behörighet utan tvekan
Om du frefer att diskutera det privat med mig Jag förstår att
tack