BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: nuwe 2 funksies

Default nuwe 2 funksies

Ek requist hierdie sleep funksies

eerste:
    toe ek sien die vlag van die bladsy te vertaal, is die url nog steeds nie wat verband hou met vertaal url so na die klik op die URL sal redirect te vertaal url

is daar weg al hierdie vertaal url te maak vir elke taal wat deur die gebruik van AJAX of net 1 meer navraag te gebruik om dit te verbind met die URL in sy eie taal

Tweede:
    vertaal teks deur Ajax in control, sodat die gebruiker kan dit gebruik om teks te vertaal as 'n nuwe diens soos:
    Google Translate
    maar slegs vir die teks en ducuments soos die woorde Microsoft lêers en teks lêers en enige ondersteun lêers

As jy ook die gebruiker vermoë om die eerste keer oplaai van lêers te gee en dan vra te vertaal, dan sal dit die gevolg te gee wat dit sal belangrike aanvulling
    deur die manier waarop ek het persoonlike oplaai diens en stoor lêers vir my gebruikers
    dit is hierdie eienskappe:
    1. Elke gebruiker kan oplaai enige lêer wat het regte in die admin beheer paneel
    2.depend op gebruikersgroep: Hoeveel kan die gebruiker leër, en hoeveel lêers
    3. niemand kan sien ander lêers behalwe die gebruiker toestemming gee vir die gebruiker / besoeker deur die stuur van e-pos met die kode wat die ander gebruiker moet skryf dit om die lêer te downolad, en hierdie kode gebruik slegs een keer
    4.it gebruik lêerstelsel ook met die vermoë om te bo public_html om meer veilig te wees
    'n ander funksies
    hierdie stelsel werk, maar met min foute, was dit werk perfek in 3,7

As jy hierdie stelsel in staat te stel om vir die vertaling van ondersteuning dokument deur Google
    so sal die gebruiker het die opsie om te vertaal deur die gebruik van Google Translate diens
    net deur een kliek

dit sal ook 'n goeie toevoeging en ek kan hierdie produk te maak - wat ek gebruik vir my site en ek het al die regte, want dit is persoonlike werk met hierdie funksie is net vir my "kodes en werk" - vir jou werk en site en jy kan dit gebruik om meer funksies by te voeg en dit verkoop sal Ek gee u die regte sonder twyfel
    As jy frefer dit privaat met my te bespreek ek waardeer dat

dankie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi.

Dankie vir u aansoek. Oor dié:

1. Dit word gedoen deur die werkverrigting te verbeter. As iemand op soek is na die bladsy in sy taal dit is baie skaars om tale te verander. En omschakeling is gemaak met 301 so robots is tevrede met dié. Ook in 3.3.0 (nog nie vrygestel) wat ons reeds verdeel kas tafels per taal, so dit sou baie navrae of bykomende tafel kas tafel vir titels slegs nodig sal wees. Ons sal hierdie idee oorweeg. Belowe nie, maar nadat ons wat nodig is vir 3.3.0 en toets dit ons kan kyk hoe die impak vir die prestasie wat dit sal hê. Let asseblief ook daarop dat doorverwijzing gebeur al die tyd, selfs in vBulletin sonder enige mods - kyk wat gebeur toe gaan om te nuwe pos.

2. Google TOS nie kan vertalings vir meer as 15 dae op te slaan, sal so sulke lêers geskrap moet word na 2 weke. Ek is nie seker dat dit gedrag verlang word, maar ons sal altyd ons bes om Google TOS aan so veel as moontlik te pas.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •