Okej, gjorde om jag alla steg i installationen (men de var redan görs på rätt sätt) jag kollade för curloch för iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniFlaggor visas inte .. översättningen fungerar inte ... vad göra?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Senast redigerad av wowglider.de; 12-04-11 på 14:30.
ok, vänligen uppdatera alla vBET filer från ladda upp mappen igen:
- Vbenterprisetranslator_seo.php måste huvudmapp
importera återigen product.xml fil från gör-inte-upload mappen.
din htaccess ser bra ut, hmm du reedit din vbseo in till den ursprungliga formen
och efter alla förändringar - kontrollera vBET.
Om det fortfarande inte fungerar, skicka till mig genom PM din admincp och FTP detaljer och jag kommer att kolla upp det
Jag gjorde redan detta 3 gånger. Skickar du loggar in.
ok Jag väntar på dina uppgifter.
Hur länge ska jag vänta? Min webbplats blir deindexed, ive skicka dig all information!
Detta stöd blir värre och värre .... Om detta inte fastställas förrän fredag kommer jag att ta bort min prenumeration.
Jag laddade upp en gång alla vBET filer - fortfarande inte fungerar, jag kollade din htaccess -. Allt är ok men ändå inte.
Jag integrerad vBSEO filer med vBET - fortfarande inte.
Alla filer konfigurationer ser bra ut. Nu måste jag kolla konfiguration i admincp, men jag kan inte använda min admincp uppgifter från PM - kan du kolla min tillgång detaljer till din admincp en gång till?
andra, kan du prova att inaktivera vBSEO och försöker använda vBET, kanske vi har en konflikt.
Jag redigerade filer från segelflygplan-forum.de, Är det ok?
Flaggor jobbar bra nu. (Översättning av webbadresser också)
Jag märkte att ibland all text försvinner och ibland texten är översatt bra. Kanske har vi ett problem med koppling till Google.
Senast redigerad av kamilkurczak; 19-04-11 på 22:26.
Nu är det fungerade bra, jag gjorde samma saker som du, men arbetar nu .. Använder du beta filer?
men kan du ta bort branding igen?
vBET information bort.
Så kan du bekräfta att nu är allt ok?