Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Nya releaser

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Nya releaser

Hej

Vi har precis släppt nya fria versioner med bara små förändringar, men vi är nästan redo att släppa nya betalat versioner med många användbara förändringar Så för alla betalda vår version användare - snart har du nya versionen

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Finns det någon ETA på nya versioner av 4.x?

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag är inte bekant med ETA mening, men jag antar att det handlar om deadline. Denna månad kommer vi att släppa vBET3.x (nästa vecka) - det är mycket förändringar och det kommer att vara i beta-stadiet. Samma förändringar för vBET4.x kommer att släppas månad senare - det är att säkerställa bättre kvalitet och inte utsätta alla användare på potentiella nya buggar i nya funktioner. Naturligtvis testar vi förändringar väl fortfarande ut användare använder olika konfigurationer, avlopp, andra mods och så vidare, så vissa saker kan vara synliga endast på vissa forum. Det är vad för beta stadium finns i produktens livslängd - de som vill kan använda det som varnade unga skede av vissa funktioner. Och släppa vBET4.x månad senare ger oss möjlighet att eventuellt släppa den med vissa tänkbara problem redan löst

Så svara på din fråga inom kort - nästa vecka släpper vi vBET3.x och i 1: a eller 2: a veckan i nästa månad ska släppas vBET4.x

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Tack för info Michal. Ser fram emot att uppdateringen.

PS:''ETA "Uppskatta ankomsttid ....

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Några tips om vad som väntar med de nya funktionerna eller är det främst hastigheten och serverbelastning görs bättre

Reg.datum
    Oktober 2009

Vi gjorde flera prestandaförbättringar. En av vanliga - stöd för minnet cache Även en del andra prestandaförbättringar på algoritm nivå. Alla detaljer kommer att listas i release not.

Vi kommer att göras släpper idag - den här dagen bara börjat i vårt land så vi kommer att gjort det i flera timmar (nu är det dags att sova

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Kan inte vänta att se memcached i vBET. Kan du berätta vilken php extention använde du? Memcache eller memcached?

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av meto View Post
    Kan inte vänta att se memcached i vBET. Kan du berätta vilken php extention använde du? Memcache eller memcached?
    Vi stödjer:
    - Memcache
    - APC
    - Xcache
    - EAccelerator

Och det är skrivet i trevligt sätt så om något annat kommer att behövas det kan easilly läggas även som snabblösning instruktioner

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2010

Jag kommer att göra det själv förmodligen. Jag gav upp med memcached när jag hittade 4: e eller 5:e instans av cache dB användning som kan göras med en funktion - har inget behov att skriva om det hela vägen

Men du svarade inte på min fråga - kanske du inte inser att det finns två förlängningar för memcached med och utan D i slutet:
    PECL:: Paket:: memcache
    PECL:: Paket:: memcached

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av meto View Post
    Jag kommer att göra det själv förmodligen. Jag gav upp med memcached när jag hittade 4: e eller 5:e instans av cache dB användning som kan göras med en funktion - har inget behov att skriva om det hela vägen

Men du svarade inte på min fråga - du kanske inte inser att det finns två förlängningar för memcached med och utan D i slutet:
    PECL:: Paket:: memcache
    PECL:: Paket:: memcached
    Om du behöver tips hur man kan stödja memcached här det går:
    1. Lägg i produkt-filen ytterligare alternativ för cache parameter
    2. Importera produkt-fil
    3. Redigera filen innehåller / vbenterprisetranslator_class_cache.php
    a) Kopiera klass för memcache
    b) Förändring namn kopieras klassen för att känna igen som memcached
    c) Uppdatera kroppen att stödja memcached API (våra klasser är enkla adaptrar detta är varför du inte behöver göra några ändringar på andra ställen)
    d) Lägg till nytt fall för din nya alternativet värde i switch-block på toppen av filen, för att skapa memcached adapter objekt

Om du vill ha mer specifika tips - bara du skapa funktionen begäran och Kamil kommer att ge dig exakta tips hur man gör med kodexempel.
    Senast redigerad av vBET; 09-03-1120:03.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •