Hei
Vi har nettopp lansert nye gratis versjoner med bare små endringer, men vi er nesten klar til å slippe ny betalte versjoner med mye nyttig endringerSå for alle våre betalt versjon brukere - snart vil du ha ny utgave
![]()
Hei
Vi har nettopp lansert nye gratis versjoner med bare små endringer, men vi er nesten klar til å slippe ny betalte versjoner med mye nyttig endringerSå for alle våre betalt versjon brukere - snart vil du ha ny utgave
![]()
Er det noen ETA på nye versjoner av 4.x?
Jeg er ikke kjent med ETA mening, men jeg antar at det handler om fristen. Denne måneden vil vi slippe vBET3.x (neste uke) - det er mye av endringer og det vil være i beta stadiet. Samme endringene for vBET4.x vil bli frigitt måned senere - er det å sikre bedre kvalitet og ikke utsett alle brukere om potensielle nye feil under nye funksjonaliteter. Selvfølgelig vi teste endringer godt, fortsatt ute brukere bruker forskjellige konfigurasjoner, kloakk, andre mods og så videre, så noen ting kan være synlige bare på noen fora. Det er det for beta stadiet eksisterer i produktets levetid - de som ønsker kan bruke det blir advart om unge stadium av noen funksjoner. Og slippe vBET4.x måned senere gir oss muligheten til å potensielt slippe den med noen potensielle problemer allerede løst
Så besvare dine spørsmål om kort tid - i neste uke vi slipper vBET3.x og i første eller andre uke av neste måned skulle frigjøres vBET4.x
Takk for info Michal. Ser frem til oppdateringen.
PS:''ETA "Estimer Time of Arrival ....
Eventuelle tips om hva du kan forvente med de nye funksjonene, eller er det først og fremst hastigheten og belastningen på serveren blir gjort bedre
Vi gjorde flere ytelsesforbedringer. En av vanlige - støtte for minne cacheOgså noen andre ytelsesforbedringer på algoritme-nivå. Alle detaljer vil bli oppført i utgivelsen note.
Vi vil laget slippe dag - denne dagen nettopp begynt i vårt land, så vil vi gjort det i flere timer (er nå på tide å sove![]()
![]()
Kan ikke vente med å se memcached i vBET. Kan du fortelle hvilke php extention brukte du? Memcache eller Memcached?
Jeg vil gjøre det selv nok. Jeg ga opp med memcached da jeg fant fjerde eller femte forekomst av cache db bruk som kunne gjøres med én funksjon - har ikke behov for å omskrive det hele veien
Men du svarte ikke mitt spørsmål - kanskje du ikke innser at det er to utvidelser for memcached med og uten D til slutt:
PECL:: Pakke:: memcache
PECL:: Pakke:: memcached
Hvis du trenger hint hvordan de skal støtte Memcached her går:
1. Legg i produktet file ekstra alternativ for minne cache parameter
2. Import produktet fil
3. Rediger filen inneholder / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Kopier klasse for Memcache
b) Endre navn i kopiert klasse å anerkjenne som Memcached
c) Oppdatering kroppen til å støtte Memcached API (våre klasser er enkle adaptere dette er hvorfor du ikke trenger å gjøre noen endringer i andre steder)
d) Legge til ny sak for den nye alternativ verdi i bytte blokk på toppen av filen, for å skape Memcached adapter objekt
Hvis du ønsker mer spesifikk hint - bare du opprette funksjonen forespørsel og Kamil vil gi deg eksakt hint hvordan du gjør det med kode oppføringer.
Sist endret av vBET; 09-03-11 på 20:03.