Hej,
Jag har använt vBET för någon gång nu, och allt har fungerat väl,
Men senare på grund av ökade trafiken är vBet med 2 till 300 utgående anslutningar,
Detta orsakar många Långsam frågor att drivas, samt orsaka apache för att träffa sin maximalt antal trådar.
Som för närvarande är inställd på 256 (som lätt ska hantera ungefär 10 miljoner träffar per dag och min trafik är inte så hög).
min sida är: cardshare.tv
Jag har en tillräckligt kraftfull server (Dual Quad Core, 24gig RAM osv.)
Belastningen på servern är mycket låg, så det inte en belastning relaterad fråga.
Im köra vBulletin 3.8.x
Jag har också aktiverat fulla gäst-cache och installerat andra instanser cache som vb optimera & aktiverad memcache.
-
Hej, en fortsättning på mitt tidigare meddelande,
Jag har just märkt att det finns ett fel i vBet Verktyg -> Cache Cleaner i admincp.
Jag tror att detta är relaterat till skriptet antingen inte upptäckt jag har bytt namn admin / mod regissörer (t.ex. hård kodad) eller så är de behörigheter?
Varning: require_once ([sökväg] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i [sökväg] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d kod på linje 9
Fatal error: require_once () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php" (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
Jag har också funktionshindrade fullt gäst cache som för tillfället verkar det vara att göra mer svårt än nytta.