1) Du kan bo på aktuella inställningen. Om du inte använder en UTF-8 forumet just in detta alternativ:
Antal tecken innan text skall flyta till 0
2) Nej det är inte viktigt, men om du har
Inte UTF-8 charactersets Vänligen se alla viktiga steg från
ReadMe.html fil från
gör-inte-upload forder att inte UTF-8 charactersets forumet
3) kontrollera alla integration med vBSEO steg från
ReadMe.html fil från
gör-inte-upload mapp. Alla steg. Jag var på ditt forum och dina webbadresser som inte är översatta. Du bör integrera två vBSEO filer:
_createurl.php
_url.php
Om det blir igen (tom sida) Försök att hitta i din loggfil ett namn på frågan. Denna loggfil på servern. (Du kan be abaut att din värd leverantör)
4)
Code:
abc.com/forum.php?language=ga
detta är inte SEO url. Om du vill ha länkar utan ?språk parameter - Vänligen integrera din url till SEO.
Vänligen:
1. gå till admincp-> vBET-> Main
2. uppsättning
Länktyp till
VBSEO_URI
3. uppsättning
Översättning länkar typ för att Skapa webbadresser enligt SEO länk konsensus (dvs '/sv/adress")
4. redigera din .htaccess-fil (lägg till alla vBET rulse befor vBSEO regler kan du hitta den i .htaccess-fil i
gör-inte-upload mapp)
Hur man tillbaka till den huvudsakliga språket? Klicka bara på ditt huvudspråk flagga (för vårt forum - det är engelska flaggan)
5) Förklara det bättre. Var god klistra in här en url till tråd med denna fråga. Använder du någon speciell mod?
6) Du kan ändra ett flaggor position. För att göra detta - var god:
1. gå till admincp-> vBET-> Flaggor
2. uppsättning
Flaggor Place Alternativet som sådant du vill ha. Om du ställer in
Anpassad - Du måste lägga
$ Vbenterprisetranslatorflags in i mallen för hand.
7) Var? gå till din FTP (av någon chef som Total Commander) och gå till ditt forum rotmappen. I botten bör du ha din. Htaccess-filen.
vBET .htaccess-fil som du kan hitta i
gör-inte-upload mapp. Sätta vBET regler innan vBSEO regler.
8) Jag var på ditt forum och jag kan se flaggorna, så förklara problemet bättre och klistra in här en url till sidan med frågan (om du kan)