Det verkar som det slumpmässiga som jag just har skrivit två olika inlägg med två olika taggar och endast en anmälan varje??
Det verkar som det slumpmässiga som jag just har skrivit två olika inlägg med två olika taggar och endast en anmälan varje??
Måste gå till sängs nu upp på 05:00
Jag testade det på mitt test forum och jag kan inte återge det.
Förmodligen är detta en konflikt vBET med andra mod.
Du kan helt enkelt kolla upp det. Vad du bör göra?
1. vBET måste vara aktiverat.
2. avaktivera alla mods (en efter en) och försök att hitta denna frågan igen. Om en mod är inaktivera och du kan inte återskapa problemet - vi har en konflikt. (Eftersom när denna mod är aktiverat - problemet finns)
Min VBA taggar ropar till en php-fil för att ersätta ord och fraser kan jag tänka mig bara dess det!
Är du säker på att när vBET är inaktiverad du inte kan återskapa denna mod?
Från vilka mod VBA-taggar är?
Senast redigerad av kamilkurczak; 08-10-10 på 11:16.
Kan vi inte lämna frågan öppen för nu och jag kommer att övervaka hur många inlägg orsaka det och som BBCode om någon har använts sedan rapportera tillbaka säger tisdag?
Radera alla Tet meddelanden på mitt forum just nu Vi kommer att återupptas på tisdag.
ok, så jag väntar på svaret på tisdag
Tack
Hej Kamil, tack för att vänta, för de senaste inlägg som vi har haft (inte haft många) anmälan bara har skrivit ut en gång (vilket du kommer att ha mottagit anmälan också) så gå vidare och markerade detta lösas, om vi får en bra några fler inlägg och det händer igen kommer jag att dokumentera dem och spara listan för din undersökning