Dit blyk dat die random, soos ek nou net gepos het 2 verskillende poste met 2 verskillende etikette en slegs 'n kennisgewing elke??
Dit blyk dat die random, soos ek nou net gepos het 2 verskillende poste met 2 verskillende etikette en slegs 'n kennisgewing elke??
Het om te gaan slaap nou by 05:00![]()
Ek het dit getoets op my toets forum en ek kan nie voortplant nie.
Waarskynlik is dit is 'n konflik vBET met ander mod.
Jy kan net nagaan. Wat moet jy doen?
1. vBET 'moet aangesit wees.
2. afskakel alle mods (een vir een) en probeer om hierdie probleem te vind. As een mod is afskakel en jy kan nie voortplant die probleem - ons het 'n konflik. (Want wanneer hierdie mod - die probleem bestaan)
My VBA tags uitroep na 'n PHP-lêer vir die vervanging van woorde en frases, kan ek net dink sy wat!
Is jy seker dat wanneer vBET is afgeskakel, jy nie kan voortplant mod?
Van watter mod VBA tags is?
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 08-10-10 op 11:16.
Hoekom laat ons nie die probleem vir nou oop en ek sal monitor hoeveel poste veroorsaak dit en wat BBCode indien enige is dan gebruik rapporteer terug sê Dinsdag?
Verwydering van alle Tet-boodskappe op my forum vir nouOns sal op Dinsdag hervat.
ok, so ek wag vir die antwoord op Dinsdag
Danksy
Hi Kamil, dankie vir die wag, vir die laaste paar poste wat ons gehad het (het nie baie) net het die kennisgewing gepos weer (wat jy sal ontvang het melding van te) so voort te gaan en gemerk hierdie opgelos, as ons 'n goeie paar meer poste en dit weer gebeur Ek sal dokumenteer en stoor die lys vir jou eksamennommer![]()