PDA

Visa fullständig version: Löste Privata meddelanden översatt text tom

Taurus
13-07-10, 12:05
OK, jag har nyligen varit få privata meddelanden där den översatta texten är tomma. Saknas. Jag ser de små flaggor och allt, och jag kan klicka för att se den ursprungliga texten. Men den översatta texten är bara borta.

Allt annat fungerar bra.

Tack för hjälpen!

kamilkurczak
13-07-10, 14:18

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
du sa "nej".

Använder du någon BETA alternativ som "Använd Fullständig databas-cache för Guest" eller "Ignorerade ord"? Försök att inaktivera den och kolla PM igen.

Taurus
13-07-10, 14:20

Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
du sa "nej".

Använder du någon BETA alternativ som "Använd Fullständig databas-cache för Guest" eller "Ignorerade ord"? Försök att inaktivera den och kolla PM igen.

Jag är inte använder hela cacheminnet för gäster, eftersom det fortfarande bryter mitt forum. Så är inte det. Och de ignorerade ord också. Använd inte det.

EDIT: Jag gick tillbaka till de PM som var tomt i går, och nu är de alla arbetar igen. lol **********. Jag vet inte varför, men hey, verkar allt är bra igen. Jag kommer att uppdatera här när jag får ett nytt PM med översatt text i. Tack!

kamilkurczak
13-07-10, 14:31
hehe, det är galet.

om du gjorde något speciellt med denna fråga, kan du beskriva det här?
Ok så, njut;)

Taurus
15-07-10, 01:47
Tja, då kör vi igen! Från och med idag till och med gjort inlägg är nu tomt. Inga översatt text! Jag kan klicka för att se på originalspråket, men den översatta texten saknas!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1