PDA

Visa fullständig version: Löste VBET vi behöver dig

hotslot
03-05-10, 22:44
2 högt rankade vbulletin.org kodare har försökt att fixa kraschen sa de vbet och vbseo är fel. Vbseo gick i tråden tog en titt runt och fast några mindre saker, men sade det inte dem och att vi behövde kontakta dig.

så utestående frågor fortfarande

1. Google Fel med taggar "som du lämnat vissa temp koder" detta fungerade inte
2. Vbet fungerar inte

Vi ber dig mannen själv logga in och rätta till dessa frågor var god.

vBET
03-05-10, 22:50
Hallå

1. Jag förstår, kan du inte förklara det mer? Kanske någon länk till platsen där det händer och beskrivning var man ska leta.
2. Vad händer egentligen?

Viktig sak - vad ändrades på forumet, från förra gången då vBET jobbade?

Edited:
Allt är ok - du har tagit bort vBET regler så länkar inte fungerar. Det är OK och skulle vara konstigt om det skulle fungera just nu. vBET kommer att fungera igen när du lagt vBET regler. htaccess-filen. Någon bröt din htaccess regler -. Be honom att reparera detta eller göra det träda instruktioner för vBET htaccess regler.

Också jag ser att du vBSEO har inaktiverat (eller också fungerar inte propertly) i detta ögonblick, eftersom länkarna är i råformat.

hotslot
03-05-10, 23:25
Paxel programmet VBSEO Personal och borbolo kan inte räkna ut det här. De funktionshindrade helt enkelt vbseo att skydda PR och trafiken för närvarande på plats.

Google Fel med taggar "som du lämnat vissa temp koder" vi inte kan få dem att fungera ..

Jag har frågat flera gånger för dig att gå in och snabbt åtgärda sedan ditt den enda som vet hur det här programmet verkligen fungerar. Nu förstår jag varför du inte ger oss stöd för din egen produkt jag betalat för om det här det är omöjligt: (

Edited: (flyttat från separat tråd av admin)

Här är en uppdatering av läget. Efter omfattande timmar att vara ensam om att räkna ut vBet-frågor vbseo (http://www.vbseo.com) bestämt sig för att fullfölja detta på högsta möjliga sätt.

De gav mig den nya versionen av vbseo som inte finns ens släppt för allmänheten än 3,50 GULD! som de kände min smärta. Nu är mycket snäll, gick de också in och korrigerats och vickade somethings runt för att komma dit för att arbeta utan att behöva vbet.

Så nu är den enda aktuella frågorna är följande:

1. I temp fixa Vbet har gett inte är giltig.
2. Vbet är inte ens fungerar. fel överallt nu

Jag vill tacka alla inblandade som har hjälpt mig en massa. Nu om jag kan få den killen jag betalat $ för sin produkt "två gånger" för att kommer att hjälpa mig jag är en lycklig husbil.

Jag är så frustrerad med denna vbet är dess en sådan stor programmet men tjänsten bara för hemskt: (

Jag är väldigt ny och det bör finnas stöd för dessa galna frågor. Ge inte mig tre sidor av "problemlösning länkar" eller html kodning. Det är som att berätta en 3 månader gammal bebis att laga middag, är bara kommer inte att hända. Jag har ingen aning om något av det här.

vBET
04-05-10, 10:01
Jag förstår att problem på servern är inget bra, men ni har vårt stöd och du fick vårt svar snabbt med diagnostisera. Du vet vad som är fel med inte fungerar webbadresser och hur man rättar till det. Så snälla gör det. Du har allt du behöver och har vårt stöd i denna fråga.

Du frågade en gång - fick svar. Nu ser vi nästa inlägg och besvara den. Tala om vad du inte förstår i våra instruktioner om. Htacces fil och vi kommer att förklara det för dig. Du har fullt stöd av vårt forum, som kommer fri med vBET licens. Varje ingrepp på klient-server vi gjort vid vBET bugg som inte har någon lösning ännu, eller betaltjänst (installation, uppdatering, integration). Det finns ingen bugg - det var att jobba vBET men någon fick dig att röra på servern och ta bort vBET regler.
Observera att vi inte är fria städservice och vi vill inte gå på klient-server varje gång när någon bryter något där. För tillfället har vi ingen anledning att det som det är vBET bugg, eftersom jag bara såg att du har brutit regler, vilket som jag ser ändrades igår. Hitta vem som är skyldig och gjorde honom ren. Om du vill att vi fick dig vBET installationen är detta betaltjänst: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

Du fick omedelbart diagnostisera och lösning. Detta är vad inkluderar gratis support via forum. Och vi kommer att hjälpa dig med detta problem så länge som du måste lösa det. Men om du vill installera tjänsten som betalas en du måste betala för det. Det är normalt som i varje affär. Och om du är frustrerad över att du måste betalas i butiken, så är jag verry ledsen och hoppas att du kommer må bättre mycket snabbt. Ditt problem är inte för att vBET. Du fick omedelbart stöd. Du vill ha betalt en - inga problem. Du WAN betalat en gratis - Jag ser ingen anledning till att i de fall när någon redan bröt fungerande installation på ditt forum.

Om du hade vBSEO uppdaterad är du helt vBSEO integration enligt anvisningar i ReadMe.html från vBET paket.

Om "du lämnat vissa temp koder" - Jag förstår fortfarande inte vad du menar - var god förklara. Vad det handlar om?

1. Vad fixa skriver du om?
2. Ja det är det inte och det bör inte på din faktiska konfiguration - som jag skrev från början har du fel htaccess-regler.. Rätta det som beskrevs i första svaret.

Också du inte spam på forumet. Detta är platsen för ditt problem. Vi hoppas att eller stöd gör att du kan lösa problemet snabbt:) Om du har några frågor - vänligen fråga bara.

hotslot
04-05-10, 16:10
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations

Jag som redan har betalats för det! lol

Denna kod Du gav oss kraschade forumet. Detta är en del av problemet ingen anledning Du dont fix.

hotslot
04-05-10, 18:54
Jag har täckt detta forum med hjälp vägledning. Fortfarande inte löst.

vBET
04-05-10, 20:39
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations

Jag som redan har betalats för det! lol

Nej - har du inte betalt för det. Du betalat för en installation och en installation gjordes på din server. vBET sprang och funktionella efter det. Du konsumeras redan vår tjänst. Du har inte betalat för 2: a installationen (eller uppgradering). Om du köper skor i butiken så får du dem. Du kom inte tillbaka efter en stund och säger att de ska ge er en annan skor eftersom du redan betalat för det. Vi gav er vad ni betalat för.

Du faktiska situationen är att någon bröt din htaccess regler. Vi gav er lösning vad som ingår i gratis online-support. Men om du vill att vi gjort installationen igen - du måste betalas igen. Precis som när du kommer till butiken igen för att shoppa måste du betalat igen för det du vill ta. Observera att installationen tjänst som du betalat tidigare (och som du redan har förbrukats), innebär att vi gjort en installation gör vBET funktionell på ditt forum. Det behöver inte innebär att för livet måste vi lösa alla dina bekymmer. Som jag skrev innan vi kontrollerar vad som händer på klienten när någon bugg är inblandad eller vi antar att det är. I ditt fall får du redan diagnostisera -. Fel htaccess och redan få lösning. Använd lösning som vi gav dig eller köper installation / uppdatering service om du vill att vi ska göra det åt dig. Vi guidar dig i varje steg om du har frågor. Bara du som steg av instruktioner du inte förstår:)

Denna kod Du gav oss kraschade forumet. Detta är en del av problemet ingen anledning Du dont fix.

Detta är inte sant - jag bara kontrollerat din fil och du behöver inte denna modifiering där - du har den ursprungliga koden. Också sista sista ändringsdatum för vbenterprisetranslator_seo.php på din server är från 22 april. Så var snäll att inte lämnat felaktiga uppgifter - det kommer inte att hjälpa oss att hjälpa dig.

Vänligen träda instruktioner som vi gav dig att lösa problemet, eller köpa installation / ugrade service om du vill att vi ska göra det åt dig. Ni har vårt fulla stöd i alla frågor du kommer att få lösa detta fall. Tala bara om vilket steg du inte förstår och vi kommer gärna stödja er:)

hotslot
04-05-10, 21:19
Kom ihåg att jag inte vet hur man gör detta. De berättade för mig detta, kommer jag av vad de har sagt till mig.

hotslot
05-05-10, 02:06
När vi betalade för den sista installationen Du har installerat den ursprungliga koden. Nu när vi hittat fel i den ursprungliga koden "vbenterprisetranslator_seo.php" Jag tycker att du ska behöva gå tillbaka in och fixa det. Inte vi

Redigeras.

Ok kompis Jag kommer att skicka ytterligare 30 dollar, det enda villkoret jag inte måste betala för det igen och du lovar att göra ett plugin i admin CP där vi kan helt enkelt automatisk uppdatering när nya uppdateringar kommer tillgängliga.

vBET
05-05-10, 12:41
Observera att programvarufel är normala saker. vBET har mycket lite buggar som rättas mycket snabbt. Du kan se på alla program du vill i hela världen och du kommer se att de är rätta fel från version till version. Och vBET har mycket låg buggar bara se här: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/ - detta är bara 6 buggar i hela historia vBET4.x hela historia - en del är redan korrigeras i sista release. Och alla är små. Det fanns inga stora eller kritiska någonsin. vBET är ett program med mycket god kvalitet.

För bugg du beskriva vi gav snabblösning som naturligtvis kommer att inkluderas i nästa utgåva.

Vi kan inte ge dig något löfte i område av framtida uppdateringar för mycket enkel anledning - vBET beror på VB. Vi kan inte garantera vad vB kommer att göra i framtiden. Även om du använder andra mods (som vBSEO) vi är inte heller ansvarig och kan inte ansvara för sin kod. Det är som du går till butiken och säga:. "Jag kommer att köpa den här skorna om du lovar mig att varje skor som jag någonsin kommer att ha från detta märke kommer att passa mig bra och ser bra ut med några andra kläder som jag någonsin kommer att bära och jag vill också att i fallet om någon annan kommer att använda mina skor och bröt det, då du kommer att reparera den gratis för livet. ". Jag är inte säker på att du ens inse vad ni ber om. Observera att det helt enkelt omöjligt att ge en sådan garanti.

vB stöder inte sådant som automatisk uppdatering - ingen mod kommer att ge dig det och vi kan inte. Jag vet faktiskt inte varför ni bett oss för detta.

Observera att vårt syfte är inte att ta från våra kunder pengar och om igen, utan att uppmuntra våra kunder att göra uppdateringar själva som är mycket väl beskrivna och som vi ger vår online support i händelse av frågor. Bara se våra första svaret - vi gav dig lösningen. Vi döljer inte någon hemlig kunskap. Vi ger våra kunder all nödvändig information, svara på deras frågor och hjälpa vid frågor. Även vi gjorde vårt bästa för att göra installation, uppgradering och integration så lätt som det är möjligt.

Installationen vBET är trivialt (ladda upp filer + importera produkt-fil).
Uppdatera ser samma som installation och bara ibland vi ber om ytterligare steg (alltid på grund av andra mods kod inte vår).
Att göra SEO-länkar fungerar är väl beskriven och det bara MÅSTE innehålla upplaga av htaccess. - Det finns inget annat sätt eftersom det är på server-nivå inte vBET.
Integration är så lätt som det låter integrerad mod. vBSEO vill inte vara trevligt för andra mods och inte har några krokar. Deras lösning tvingar oss att gjort 2 filer ändringen att integrera med vBET. Och observera att vi letar efter enklare lösningar - vi redan bytt några gånger integrationen instruktioner för att göra det säkrare för forumet.

Du kan säkra dina pengar om du bara försöker träda instruktioner och göra det själv. Vår installation och uppgradering är för människor som inte vill spendera sin egen tid på detta och föredrar att betala. Om du föredrar att betala varför gör ni så stor sak för det - det här är ditt beslut att köpa tjänsten eller göra det själv ha exakta instruktioner hur man gör. Allt vad du behöver är på detta forum och om inte vi kommer att besvara dina frågor.

Om du inte vill göra detta och vill betaltjänst vänligen bara göra en beställning och vi ger dig våra tjänster på normala regler. Du får vad du betalar för.
Notera även att vi kan installera dig 4.2.2beta version som har korrigerats märkt buggar, men var inte släppts ännu. Så du har inga problem i områden som beskrevs tidigare (du kan också helt enkelt rätta till det själv med hjälp av snabba lösningar descried på detta forum).

hotslot
05-05-10, 15:47
OK, att du får att "fixa" du nämnde också i det tack.

bör vara på väg någon sek

vBET
05-05-10, 16:56
Vi fick några ordrar idag. Ingen från din e-postadress - vänligen PM / e-post vilken ordning är ditt. Kan svar på bekräftelse mail, beställa id, paypal transaktions-ID, något som ger oss möjlighet att kontrollera att en av dessa order kommer från dig:)

hotslot
05-05-10, 18:02
PM skickat ....

vBET
05-05-10, 22:01
Klar. Som jag skrev innan integration med vBSEO behövdes igen på grund av vBSEO uppdatera och någon bröt dina regler. Kontrollera ditt forum och meddela oss vid eventuella problem:)

hotslot
06-05-10, 18:00
Min webmaster fel har mångdubblats gånger 10. Vi är korn noterade på google vi nu även har problem med sitemap krypa.

Jag har betalat en bra bit över $ 4000 dollar för allt och detta skulle aldrig ha hänt. VBSEO och VB.org kodare säga sitt detta program .. Vad händer här någon är ansvarig

vBET
06-05-10, 20:55
Vad webmaster fel? Ge gärna exempel på dessa. Jag kan inte berätta vad som händer om jag inte har tillräckligt med information.

Notera även att vi inte är ansvariga för andra - pengar du skriver om var inte spendera på vBET och nämna det har ingenting att göra med att hitta din lösning.
Om det är på vBET sida vi hjälper dig gärna - först måste avgöra det, och just nu har vi inte riktigt vet vad du skriver om. Ge gärna exempel av din webbmaster fel

hotslot
06-05-10, 21:25
Im inte att bifoga en CSV-fil direkt från Google här ..

Den går i detalj vad är fel. Om du vill kan jag ge dig Googles verktyg för webbansvariga Användarinformation att logga in etc.

vBET
06-05-10, 23:26
OK - du kan PM mig tillgång detaljer eller skicka filer via e-post. Men vi behöver inte alla fel, bara exempel - som du även kan inkludera här.

vBET
07-05-10, 15:20
Fortfarande får ingenting från dig ... Vill du verkligen ha några faktiska verktyg för webbansvariga fel eller inte? Om ja - beskriv dem så vi kommer att kunna kontrollera vad som händer.

hotslot
07-05-10, 17:49
Jag är tillbaka om ursäkt,

e-post skickas med inloggningsinformation.

vBET
07-05-10, 19:07
OK. Jag var där och vad jag kan säga er att det inte finns någon något felmeddelande som produceras efter vBET installationen var fast på vår server. De flesta av dessa fel var foung av Google robotar i tid när du hade sönder. Htaccess-filen på din server vad du kan kolla själv genom dagen.

Observera att Google ger dig datum när felet hittades och allt vad du ser är historiska data - de flesta av dem arbetar redan vad du enkelt kan kontrollera genom att bara klicka på länken som visas av Google. Att vara mer specifik:
- HTTP-fel - allt är bara en historia, är länkar fungerar
- I sitemap - också historia, är alla länkar fungerar och datum visar att det fanns när forumet var crasched
- Inte följde - de med vbet_lang insidan bör historiska just nu - de som orsakades av vBET bugg som redan är åtgärdat. Om du hittar nya så här (det betyder med datum efter uppdatering) meddela oss. Jag ser att det fortfarande finns vissa problem med länkar som har% 20 inne - jag tar hand om det idag / imorgon.
- Not Found - det är vissa dummy länkar som är trasiga. Det har ingenting att göra med vBET, de är bara band med några fåniga siffror i det - om du kommer fortfarande att få det du kan fundera på var är de som finns på forumet. Också en del av dem ser ut som att någon leker med vBSEO konfigurationen på din server och titta på datum kan jag säga att det är mycket troligt. Så troligen Google var genomsöka din webbplats när du hade andra vBSEO konfiguration för länkar mönster (som varför är alla de / nummer / nummer-titel länkar). Jag kan inte vara säker på det, men jag är säker på att det har ingenting att göra med vBET - de är inte översatta länkar.
- Kan inte nås - bara historia när forumet var bruten (3dr maj överallt) - länkar fungerar.

Förutsatt: efter uppdatering du skrev att antalet verktyg för webbansvariga fel ökat 10 gånger, men det finns inget enskilt fel med datum efter uppdatering ...
Också något över 95% av felen finns historia och länkar arbetar där. Endast fel i inte följt avsnitt orsakades av vBET bugg - de flesta får inte hända längre. 1 nummer finns fortfarande kvar och vi kommer att ta hand om det.

Vänligen lära sig att använda verktyg för webbansvariga och hålla uppmärksamheten Vad letar du efter på - något verkligt eller bara historia. Det kan säkert du mycket hart bitar;) Bara genom att titta på fel datum som visar tiden för ditt forum sönder och klicka länken för att se aktuell status, kan du kontrollera att det inte är äkta längre och det var på grund av ditt forum fel konfiguration (som redan är korrigerad).

Observera att historiska fel kommer att försvinna från tid till tid i Verktyg för webbansvariga och mer faktiskt kommer att visas om en sådan kommer att existera.

Har du några frågor om aktuell status? Eller behöver någon mer förklaring? :)

hotslot
07-05-10, 22:23
1 nummer finns fortfarande kvar och vi kommer att ta hand om det.

Tack för bra arbete. När kan vi förvänta oss detta göras?

vBET
08-05-10, 03:14
Det är gjort redan.

Detta är länken som inte fungerade förut: http://www.hotslot.org/ga/tags/cleopatra 's% 20gold% 20slot.htm

Anledningen var att efter omdirigering URL hämtade från "rediredted" parametern har ändrats och passade inte till vad som förväntas av vBSEO. Observera att jag var tvungen att ändra sättet att fastställa verkligt band efter omdirigering - det är bara en kodrad, men signifikant. Nu har vi skär helt enkelt språkkod från länk istället åsidosätta det genom att värdet från "omdirigeras" parameter.

Jag gjorde tester på ditt forum och det verkar fungera bra nu. Fortfarande vänligen gjorde vissa kontroller med översatt länkar och övervaka Verktyg för webbansvariga fel för en stund. Vid eventuella frågor vänligen bara skriva - vi hjälper dig gärna.

Även om våra förändringar kommer inte att ha några oväntade beteenden kommer den att inkluderas i framtida versioner - men för detta måste vi kontrollera först inte andra servrar beter sig på samma sätt på detta område.

hotslot
08-05-10, 18:55
Tack Michal,

Har ni några rekommendationer om hur jag kan få min hemsida tillbaka i sökmotorerna? Det finns fortfarande där, men förlorade enormt värde från stillestånd. Vad vbseo länkstrukturen använder du?

bästa hälsningar

hotslot
08-05-10, 20:56
Vi får fortfarande massor av fel som fortfarande gäller dock.

http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan

Alla vbet konverteringar av media sektionen kommer tillbaka dåliga.

Även där är dessa ifrån?

hotslot.org/366023421

vBET
08-05-10, 22:02
Vi får fortfarande massor av fel som fortfarande gäller dock.

http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan

Alla vbet konverteringar av media sektionen kommer tillbaka dåliga.

Även där är dessa ifrån?

hotslot.org/366023421

Första 2: detta är inte vBET fel - dessa länkar fungerar inte i original - kan inte arbeta i översättning. Hitta var på ditt forum genereras falska länkar för media och ta bort dessa.

Senast en har ingenting att göra med vBET - det finns ingen språkkod. Observera att vi vBET stöd - fråga oss bara om vBET relaterade saker. Självklart om du är osäker - fråga bara;)

hotslot
09-05-10, 18:55
Varning: require_once (/ home / content / h / O / T / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.include]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / home / content / h / o / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php on line 55

Fatal error: require_once () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs "/ home / content / h / O / T / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php" (include_path ='.:/ usr/local/php5 / lib / php ') in / home / content / h / O / T / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php on line 55

Forumet har kraschat igen.

vBET
09-05-10, 19:49
Du har inga vBET filer som ska vara i ingår katalog. Någon tog bort det och bröt ditt forum.

Vänligen ladda upp till din FTP-filer från vBET paket. Även om du inte tar bort dem och vet inte vem det var, så kommer det vara klokt att ändra lösenord till din FTP. De filer försvann inte trolla ... Om du vet vem det var - också skulle vara klokt att begränsa sin tillgång till ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations