Visa fullständig version: titeln som "senaste inläggen"
Jag har en holländare som skrev i mitt forum med dess ursprungliga språk, och det ser allt ok förutom att argumentet "senaste inlägg" är detta: Ungdom College nära Bad Tölz och skolbarn (http://scuo.la/news-annunci/4109-il-collegio-dei-giovani-nei-pressi-di-bad-tolz-e-la-scuola-dei-bambini.html#post30446), men titoletto av det "senaste inlägget" är skriven så här: gamla [langtitle = nl] Het internaat i de buurt van en voor jongeren Bad Tölz schoolgaande... Hur kan jag åtgärda detta? tack
vBET har särskild kod för att hitta sådana situationer och rätta till det för Forum Senaste inlägg.
Tala om var exakt detta visas? Eller ens ge skärmdump om du vill. Just nu kan jag inte se det på ditt forum. Kanske skriver svar på denna tråd och skicka bifoga skärmdumpen som visar var problemet visas.
Här är problemet jag gulmarkerat: http://img101.imageshack.us/img101/6830/senzatitolo1ub.jpg
Nu är det klart:) Detta är inte analyseras eftersom vBET inte är integrerad med denna statistik mod (som äger resultatet av Ajax). Så dess resultat inte räknas alls - även på översatta sidor. Eftersom resultaten är tagna av Aja efter sida genereras och översatt.
Det är inte vBET bugg - det är integration fråga. vBET kan integreras med moddar tar resultaten genom Ajax och kan översätta dessa resultat om mod använder krok xml_print_output. Se här för detaljer:
Notera även att i denna stund om du lyckas med integrationen här'...' Frågan kommer att finnas kvar. Resultaten kommer att översättas om det kommer att integreras, men titlar med skär stängning langtitle BBCode kommer inte. Inte i vBET 3.x i 4.x vi har lösningen för det. vBET 3.x kommer att ha sådana i nästa utgåva.
Om du inte har någon PHP-kunskaper så skulle det vara bäst att fråga författaren av specifika mod för hjälp.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):