yahoooh
13-12-09, 23:39
Jag har eld räv på arabiska så när jag besöker din webbplats kommer det att omdirigera mig att arabiska lang>> detta är ok
men jag använder också det vill säga i engelska versionen och den kommer att använda din webbplats i engelsk version
är där borta att lägga abilit att göra ytterligare faktor att detta genom att använda geololcation eller ip2location som också kommer att öka det bästa standard lang val för Vistor att första gången besöka huvudsida
en annan sak:
Jag requist att highlite bilden av det språk som används i översatt sida
också vilket är viktigt för mig:
när användaren väljer den förvalda originalspråket på webbplatsen
Han borde få med standard när använder sajten utan översättning och han vill svara eller lägga tråden: språket alternativet är som standard för honom: Lägg inte till språket BBCodes
men jag använder också det vill säga i engelska versionen och den kommer att använda din webbplats i engelsk version
är där borta att lägga abilit att göra ytterligare faktor att detta genom att använda geololcation eller ip2location som också kommer att öka det bästa standard lang val för Vistor att första gången besöka huvudsida
en annan sak:
Jag requist att highlite bilden av det språk som används i översatt sida
också vilket är viktigt för mig:
när användaren väljer den förvalda originalspråket på webbplatsen
Han borde få med standard när använder sajten utan översättning och han vill svara eller lägga tråden: språket alternativet är som standard för honom: Lägg inte till språket BBCodes