PDA

View Full Version: Avvist bruker geolocation eller ip2location og andre forslag

yahoooh
13-12-09, 23:39
Jeg har brann rev i arabisk så når jeg besøker nettstedet ditt vil omdirigere meg til arabisk lang>> Dette er ok
men jeg også bruker IE i engelsk versjon og den vil bruke nettstedet i engelsk versjon
er der borte å legge abilit å gjøre ytterligere faktor til dette ved hjelp av geololcation eller ip2location som også vil øke det beste default lang valget for Besøkendes som første gang besøker hovedside

en annen ting:
Jeg requist til highlite bildet av den brukte språket i oversatt side

også noe som er viktig for meg:
når brukeren velge standard originalspråket på nettstedet
Han bør få ved standard når bruker nettstedet uten oversettelse og ønsker han å svare eller legge tråd: språket alternativet er som standard for ham: Ikke legg språk BBCoder

yahoooh
13-12-09, 23:45
også:
raskt svar i gruppe disscussion jeg ser det, ikke er støtte

og det er noen bugs jeg skrev om det:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/220-group-disscussion-bug-url.html

vBET
15-12-09, 02:20
Takk for dine meninger og forslag. Vennligst hold hvert forslag / feilrapport i separate tråder - det vil gjøre administrere dem mye enklere. Og også det er ingen grunn til å peke på andre dine tråder - vi ser dem og vi lese hvert innlegg i dette forumet:)

Om dine forslag:
- Geologiske sted: som du allerede bemerket vi bruker innstillingene i nettleseren, og vi ting som passer bedre, siden folk kan være ute av hjemmet, og hvis du går for 2 uker til andre land det ikke betyr at du automatisk kjenner deres språk; ) Også ville det påvirker ikke bare ytelse, men også vi vurdere hvordan det kan påvirke roboter indeksere siden din. Som vi vet roboter ikke bruker språk cookies, men har IP-adresser som peker på noen retning. Er du sikker på at du vil robot blir omdirigert?
- Høydepunkt bilder: lagt på TODO listen:)
- Standard språk samme som forumet språk: i så fall alternativer for å legge til BBCode er nikke vises i det hele (det har ikke sans siden hans språk er samme annonsen forumet språk) - så jeg forstår ikke problemet. Kan du beskrive det mer?
- Raskt svar for gruppediskusjoner: lagt i TODO-listen. Jeg tror det skal allerede være støttet, men det kan være noen feil eller savner vi et sted i gruppediskusjon. Vil bli OK i 3.3.0.

vBET
24-12-09, 09:45
Aktiv flagg høydepunkt gjort - vil bli inkludert i 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1