yahoooh
13-12-09, 23:39
Jeg har brann rev i arabisk så når jeg besøker nettstedet ditt vil omdirigere meg til arabisk lang>> Dette er ok
men jeg også bruker IE i engelsk versjon og den vil bruke nettstedet i engelsk versjon
er der borte å legge abilit å gjøre ytterligere faktor til dette ved hjelp av geololcation eller ip2location som også vil øke det beste default lang valget for Besøkendes som første gang besøker hovedside
en annen ting:
Jeg requist til highlite bildet av den brukte språket i oversatt side
også noe som er viktig for meg:
når brukeren velge standard originalspråket på nettstedet
Han bør få ved standard når bruker nettstedet uten oversettelse og ønsker han å svare eller legge tråd: språket alternativet er som standard for ham: Ikke legg språk BBCoder
men jeg også bruker IE i engelsk versjon og den vil bruke nettstedet i engelsk versjon
er der borte å legge abilit å gjøre ytterligere faktor til dette ved hjelp av geololcation eller ip2location som også vil øke det beste default lang valget for Besøkendes som første gang besøker hovedside
en annen ting:
Jeg requist til highlite bildet av den brukte språket i oversatt side
også noe som er viktig for meg:
når brukeren velge standard originalspråket på nettstedet
Han bør få ved standard når bruker nettstedet uten oversettelse og ønsker han å svare eller legge tråd: språket alternativet er som standard for ham: Ikke legg språk BBCoder