PDA

Visa fullständig version: Stöd?

Cybershaolin
07-12-09, 03:19
Jag undrar var är VBET? Inga svar på ett par av mina frågor sedan några dagar. Vanligtvis svaret du våra frågor snabbare än så.

Jag skulle föreslå att du en ny tråd om du måste lämna för ett par dagar för att låta era medlemmar vet (särskilt för den betalda versionen användare ...)

vBET
19-12-09, 23:20
Stora förslag. Vi kommer att göra vårt bästa för att ge svar väldigt snabbt:)

Kolbi
21-12-09, 18:29
Om det VLT. också ge en biljett system?

vBET
22-12-09, 01:20
Just nu erbjuder vi hela vBET stöd genom detta forum. Så du skapa nya biljett skapa ny tråd i avsnitten felrapport eller Felsökning:) Om någon viktig data kommer att behövas för att ge stöd kommer vi att be om att få skicka det som personligt meddelande.

Michael
24-12-09, 22:18
Estoy probando ESTO

tool
23-01-10, 15:59
Tack för era intressanta blogg

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1