PDA

View Full Version: Support?

Cybershaolin
07-12-09, 03:19
Jeg spekulerer på hvor er VBET? Ingen svar på et par af mine spørgsmål, da et par dage. Normalt skal du svare på vores spørgsmål hurtigere end det.

Jeg vil foreslå dig at skrive et emne, hvis du nødt til at forlade et par dage for at lade dine medlemmer kender (især for den betalte version brugere ...)

vBET
19-12-09, 23:20
Great forslag. Vi vil gøre vores bedste for at give svar meget hurtigt:)

Kolbi
21-12-09, 18:29
Hvis det VLT. også give en billet system?

vBET
22-12-09, 01:20
På nuværende tidspunkt leverer vi hele vBET støtte fra dette forum. Så du opretter ny billet skabe ny tråd i afsnit fejlrapport eller fejlfinding:) Hvis nogen afgørende data vil være behov for at yde støtte, vi vil bede om at sende den som privat besked.

Michael
24-12-09, 22:18
Estoy probando ESTO

tool
23-01-10, 15:59
Tak for din interessante blog

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1