PDA

Visa fullständig version: PhotoPost Problem



Maciej
08-05-11, 22:40
Jag har problem med PhotoPost jag är i underdomän när jag vänder seo länkar är arbetar med detta. Htaccess i subdomän

RewriteEngine På
# REGLER för SEO översättning länkar utan någon SEO-motor (på rå vBulletin länkar)
# Om du använder VB Mod Rewrite Friendly URLs "sedan lägga dessa regler Just Before vB regler
RewriteRule Arkiv / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]

Problemet är efter språk förändring jag vill se någon bild i galleriet ..
Webbplats från underdomän
exempel:? gallery.mydomain.co / sv / showimage xxxxx är att byta till:? mindomän / sv / showimage xxxx så webbläsaren inte hittar på webben.

Jag har vbseo guld och sista fotot post och sista vBulletin, vbet 4,3

Jag har tryied allt:

Kan du hjälpa mig?

I roten har jag htaccess med är att ge från vbseo och vbet / Google krom webbläsare dosnt träda transalation driftuppehåll SA varje gång när jag klickar på galleriet språket förändras till standard ..

kamilkurczak
09-05-11, 23:01
ok jag kommer leta efter dig

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1