Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Standard språk Chace bør deaktiveres

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Standard språk Chace bør deaktiveres

1. Jeg satt i admincp --> VBET --> Hoved --> Standard språk til Indonesia

2. og jeg forlot admincp --> VBET --> Cache --> Cache detaljer, Indonesia språk fortsatt sjekket

Jeg tror standard språk cache allerede deaktiveres automatisk etter velge standard språk i første trinn over fordi standard språket ikke er oversatt, men ser ut som det fortsatt få mange Chace filer i vbet_guestcache / id / mappen

så nå jeg ukontrollert Cache detaljer for Indonesia språk til ikke behov få chache for Indonesia språk igjen, er det allerede riktig?

takk før gutta
    Sist endret av vBET; 07-09-1009:13. Årsak: lange tittelen;)

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette var allerede foreslått og akseptert - vi vil støtte tilpasning hvilket språk vil bli lagret i Guest Cache.

Vær oppmerksom på at i dette øyeblikket Guest Cache også raskere generasjon av din normale sider. Det er derfor i begynnelsen bestemte vi oss for å støtte Guest Cache for alle språk (inkludert standard). I neste versjon vil dette være konfigurerbar

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

- Så noe som er bedre kontrollert eller ukontrollert for standard språk chaced for nå?

- Hva er overskuddet og ulemper hvis standard språk chaced brukt?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Etter vår mening er det bedre å bruke Guest Cache for alle språk - også standard. Du sparer mye DB spørringer, minne og CPU, fordi siden ikke er generert bare streames rom statiske filer (cache). De er adventages.

Ulempen er at gjestene vil ikke se selve resuts - bare bufret én. Så så lenge cache ikke vil utløpe (konfigurerbar) gjester ikke vil se endringer. Dvs. for standardkonfigurasjonen når gjenger siden hurtigbufres og noen legger til nye respons, så gjestene vil se denne nye respons etter 1 time (som standard Gjest Cache utløper etter 1 time for relevante sider og etter 15 dager for mindre relevant - alle konfigurerbar).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •