Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Standard sprog chace skal deaktiveres

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Standard sprog chace skal deaktiveres

1. Jeg satte i admincp --> DIN --> Main --> Standard sprog til Indonesien

2. og jeg forlod admincp --> DIN --> Cache --> Cache-detaljer, Indonesien sprog stadig kontrolleres

Jeg tror, standardsprog cache allerede deaktiveret automatisk efter vælger standardsprog i første trin ovenfor, fordi det standardsprog, ikke er oversat, men det ser ud som om det stadig er få mange chace filer i vbet_guestcache / id / mappe

Så nu har jeg umarkeret Cache detaljer for Indonesien sprog ikke behov få cache for Indonesien sproget igen, er det allerede korrekt?

tak før fyre
    Senest redigeret af vBET; 07-09-1009:13. Årsag: lang titel;)

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette blev allerede foreslået og accepteret - vi vil støtte tilpasning hvilket sprog vil blive cachet i Gæst Cache.

Bemærk, at i dette øjeblik Gæst Cache også hastigheder op generation af dine normale sider. Det er grunden til i begyndelsen besluttede vi at støtte Gæst Cache til alle sprog (inklusiv standard). I næste udgave vil dette være konfigurerbare

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

- Så der er bedre markeret eller umarkeret for standardsprog chaced for nu?

- Hvad er profit og ulemper, hvis standardsprog chaced brugt?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Efter vores mening er det bedre at bruge Gæst Cache for alle sprog - også standard. Du sparer masser af DB forespørgsler, hukommelse og CPU, fordi siden ikke er genereret blot streames rom statisk fil (cache). Det er de adventages.

Ulempen er, at gæsterne vil ikke se aktuelle resuts - kun cached én. Så så længe cache ikke udløber (konfigurerbar), gæster vil ikke se ændringer. Dvs. til standardkonfigurationen, når tråden siden er cachet, og nogen føjer nye svar, så gæsterne vil se denne nye svar efter 1 time (som standard Gæst Cache udløber efter 1 time for relevante sider og efter 15 dage for mindre relevant - alle konfigurerbare).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •