Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Hvilke mods bør støttes av vBET?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Hvilke mods bør støttes av vBET?

Det beste svaret er - alle mulige

Selvfølgelig mange mods ikke trenger noen integrasjon. Men hver mod som vil tillate å skrive noen typer meldinger, eller vil bruke innlegget titler vil trenge litt integrasjon.

Hvilke mods tror du vi bør integreres først?

Sist endret av vBET; 16-11-0922:42.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Tusen takk for at du integrere den med vBADynamics. Jeg bruker det på min forumet, som du sikkert så allerede. Jeg prøver å gå i den delen med oversettelse på, men det går meg tilbake til hjemmesiden. Jeg skulle spørre deg om det, men var for lat og glemte. Jeg har ca 250k + innlegg i at mod så ville være flott hvis det kan integreres med vBET.

Jeg ønsker også å foreslå PhotoPost PHP Photo Sharing Galleri med vBulletin Forum Integrasjon. Vel, det er mange bilder der, men jeg ønsker medlemmene å minst være i stand til å lese kommentarer på deres eget språk. Foreløpig omdirigeringer det tilbake til hjemmeside hvis jeg prøver å vise oversettelser av det.

Takk!

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg vil gjerne ha denne banalisere skal støttes: Cyb - ChatBox

Dette ville være fint om alle meldinger innhold ville bli oversatt også. Jeg vet ikke om det er mulig, men jeg spør.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Cyb - Avansert statistikk

Junior Member m_k's Avatar
    Ble medlem
    Desember 2009

fikk mod installert og fungerer, men ikke klart om det er noen måte å få det til å fungere med mine to viktigste plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 og vBadvanced Links Directory v3.2.0

noen andre har noe hell med noen av disse ennå?

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

vbadvertise, og alle produktene laget av vbcredits. Jeg tenker som en bedrift, vil du ha nytte av å finne stabile partnere i vBulletin økosystemet å jobbe med. Jeg tror vbcredits kan passe regningen, de har vært rundt en stund nå og lage gode produkter. reklame-modulen spesielt vil bli etterspurt for å bli oversatt.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

vbolg versjon 2.0.2 og nyere
    også
    denne store Addon:
    Linker og nedlastinger manager
    Linker og nedlastinger Manager - vBulletin.org Forum

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei, det viktigste mods vi bruker er;
    vb studiepoeng deluxe
    vb bookie
    PhotoPost pro-Jeg ser det virker! Store
    Turneringer og stiger
    micro nyhetsbrev

Jeg hadde linker til dem, men kan ikke bruke linker her. Har alle disse fungerer fint med VB Enterprise? I så fall vil jeg kjøpe VB Enterprise i dag!

Oops sorry, jeg bruker VBulletin 4.0.5
    Sist endret av El Caballo; 18-09-1014:45. Årsak: Jeg bruker VBulletin 4 beklager

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av El Caballo View Post
    Hei, det viktigste mods vi bruker er;
    vb studiepoeng deluxe
    vb bookie
    PhotoPost pro-Jeg ser det virker! Store
    Turneringer og stiger
    micro nyhetsbrev

Jeg hadde linker til dem, men kan ikke bruke linker her. Har alle disse fungerer fint med VB Enterprise? I så fall vil jeg kjøpe VB Enterprise i dag!

Oops sorry, jeg bruker VBulletin 4.0.5
    Hei. Vær oppmerksom på at vi støtter vB4 Selv med Publishing Suite (slik blogger og CMS også!)

Om din plugins. Kan ikke si definitivt i dette øyeblikk gjør alt vil fungere uten ytterligere integrasjon, men vær oppmerksom på at de fleste plugins fungerer uten noen ekstra integrasjon trinn. Ekstra integrasjon kreves bare i spesielle tilfeller, som sider fullstendig generert av mod som ikke støtter global_complete krok, eller mod som skaper sider utenfor forumet katalog i URL.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •