Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Tittel oversettelse avkortet i vBadvanced (nyere emner)

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kan ikke du gi meg noen andre løsninger? Jeg vil gjerne DoItMyself slik at i fremtiden vil jeg vite hva jeg skal gjøre uten å plage noen på hver oppdatering.

Som jeg sa alt jeg må gjøre for å fikse feilen, er å klikke edit (berøring ingenting) deretter lagre for å få tittelen fungerer korrekt.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Jeg vil gjerne fikse det selv, gi meg noen alternativer slik at jeg kan prøve, når jeg klikker redigere tråd (jeg ikke røre noe) og trykk deretter lagrer alt fungerer fint som betyr at den viser riktig.
    Hvis jeg forstår riktig - når tittelen er brutt, og du gjorde redigere og lagre uten å endre noe så er det korrigert? Og hvordan det ser ut for ny tråd - er er ødelagt eller OK?

Også - Jeg venter fortsatt på tilgang detaljer for å kunne løse dette problemet. I dette øyeblikk holder deg det selv. Vennligst PM tilgang detaljer så skal vi være i stand til å løse problemet og lukke den.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Kan ikke du gi meg noen andre løsninger? Jeg vil gjerne DoItMyself slik at i fremtiden vil jeg vite hva jeg skal gjøre uten å plage noen på hver oppdatering.

Som jeg sa alt jeg må gjøre for å fikse feilen, er å klikke edit (berøring ingenting) deretter lagre for å få tittelen fungerer korrekt.
    Nok en gang - vi trenger tilgang til forumet ditt. Vi må først finne årsaken til problemet for å kunne fikse det. Og vi vil se etter løsning som vil bli inkludert i neste utgivelse - så vi fyller finne for løsning som ikke vil kreve noen endringer i hver oppdatering.

På dette tidspunktet kan vi ikke gi deg DoItYourself løsning, fordi vi ikke har løsning, og du holder oss for å finne det. Hvis du ønsker å ha det løst - vennligst gi oss tilgang. Hvis du er klar om sikkerhetsspørsmål, så må du midlertidig regnskap for oss, eller endre passord til noe midlertidig, eller opprette teste forekomst av forumet med reprodusert problemet.
    Sist endret av vBET; 10-08-1000:10. Årsak: typo

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Hvis jeg forstår riktig - når tittelen er brutt, og du gjorde redigere og lagre uten å endre noe så er det korrigert? Og hvordan det ser ut for ny tråd - er er ødelagt eller OK?

Også - Jeg venter fortsatt på tilgang detaljer for å kunne løse dette problemet. I dette øyeblikk holder deg det selv. Vennligst PM tilgang detaljer så skal vi være i stand til å løse problemet og lukke den.

For å gjøre det arbeidet.

1. Klikk rediger
    2. Ikke gjør noe
    3. Bare lagre
    = Fungerer 100% betyr at ingenting er brukket!
    Sist endret av kamilkurczak; 19-08-1008:52.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så kanskje det er allerede løst og det du ser er det bare hurtigbufret dårlig resultat fra tidligere versjoner. Vennligst fortell hvordan det fungerer for helt ny tråd - er er resultat OK da (uten å gjøre dette dummy redigere trinn). Hvis OK da jeg tror at problemet ikke lenger eksisterer og vi kan lukke denne saken

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ikke noe svar - så jeg forstår at er løst. Hvis ikke kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •