Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 26 de 26

Tema: Traducció dels títols drecera en vBadvanced (els últims temes)

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

No pot donar-me algunes altres solucions? M'agradaria DoItMyself perquè en el futur sabré què fer sense molestar a ningú en cada actualització.

Com ja he dit tot el que he de fer per corregir l'error es faci clic a Edita (toc res) a continuació, guardar per obtenir el títol de funcionar correctament.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    M'agradaria arreglar jo mateix, em dóna algunes opcions perquè pugui provar, quan faig clic a edita fil (que no toqui res) i després premi Guardar tot funciona bé vol dir que és la dreta mostra.
    Si he entès bé - quan el títol s'ha trencat i que va fer editar i guardar sense canviar res, llavors es corregeix? I com es busca nou fil - s'ha trencat o està bé?

També - Estic a l'espera de dades d'accés per poder resoldre aquest problema. En aquest moment el manté a tu mateix. Si us plau detalls PM accés pel que serà capaç de resoldre el problema i el tanca.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    No pot donar-me algunes altres solucions? M'agradaria DoItMyself perquè en el futur sabré què fer sense molestar a ningú en cada actualització.

Com ja he dit tot el que he de fer per corregir l'error es faci clic a Edita (toc res) a continuació, guardar per obtenir el títol de funcionar correctament.
    Una vegada més - que necessiten tenir accés al teu fòrum. Primer hem de trobar la causa del problema per poder solucionar-lo. I anem a buscar una solució que s'inclogui en el pròxim llançament - pel que omplir trobar una solució perquè no es requereix cap canvi en cada actualització.

En aquest moment no podem donar solució DoItYourself, perquè no tenen solució i que ens està sostenint per trobar-lo. Si vostè vol tenir resolt - si us plau ens dóna accés. Si vostè té coneixement sobre temes de seguretat, si us plau, fer comptes temporals per a nosaltres, o canviar les contrasenyes d'alguns temporals, o crear una instància de prova per provar el fòrum amb el tema reproduït.
    Durar editat per vBET; 10-08-10 A 00:10. Raó: error tipogràfic

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    Si he entès bé - quan el títol s'ha trencat i que va fer editar i guardar sense canviar res, llavors es corregeix? I com es busca nou fil - s'ha trencat o està bé?

També - Estic a l'espera de dades d'accés per poder resoldre aquest problema. En aquest moment el manté a tu mateix. Si us plau detalls PM accés pel que serà capaç de resoldre el problema i el tanca.

Per fer que funcioni.

1. Feu clic a Edita
    2. No fer res
    3. Només ha de guardar
    = Funciona al 100% el que significa que no hi ha res trencat!
    Durar editat per kamilkurczak; 19-08-10 A 08:52.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Així que potser ja està resolt i el que veus és només resultat en memòria cau malament de les versions anteriors. Informi el seu funcionament per el fil completament nou - són els resultats estan bé, llavors (sense que aquest ninot pot editar per etapes). Si bé, llavors crec que el problema ja no existeix i que podem tancar aquest tema

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

resposta - per la qual cosa entenc que està resolt. Si no s'escriu aquí i vaig a obrir aquest fil de nou.

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •